Hier wat leuke foto's van onze kanjer uit de southwestern.
1
2
3
4
5
op en aanmerkingen zijn altijd welkom
Dan moet je ze in "beoordeling" zetten.SuzieQ schreef: op en aanmerkingen zijn altijd welkom
Mee eens, flitssterkte op de camera terugbrengen van maximaal naar -1 of -2 kan helpen.yzf1kr schreef:Ik vindt ze niet zo goed, ze zijn "platgeflitst
En hoe doe ik dat dan? Ik heb nog geen losse flitser op mijn toestel zitten, dus werk met de flitser die aan het toestel gekoppeld is. Kan ik dat dan ergens in de instellingen veranderen? Heb een D3000Skippy schreef: Mee eens, flitssterkte op de camera terugbrengen van maximaal naar -1 of -2 kan helpen.
Wel dapper dat ze zo gekleed op die motor geklommen is
Heb je de handleiding al gelezen? Staat op pagina 78 en 79 ... (ik heb geen D3000 maar ik heb de handleiding even gedownload en op "flits" gezocht.SuzieQ schreef:En hoe doe ik dat dan? Ik heb nog geen losse flitser op mijn toestel zitten, dus werk met de flitser die aan het toestel gekoppeld is. Kan ik dat dan ergens in de instellingen veranderen? Heb een D3000Skippy schreef: Mee eens, flitssterkte op de camera terugbrengen van maximaal naar -1 of -2 kan helpen.
Wel dapper dat ze zo gekleed op die motor geklommen is