Kitesurfen

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Daniël

Kitesurfen

Bericht door Daniël » ma jan 09 2012 10:17 am

Ik ben gisteren aan bijna het einde van het daglicht naar het strand gegaan. De wind was vrij rustig maar genoeg om het wel fris te hebben en dat de surfers met hun kite's konden racen over het water.
Kleine impressie van wat ik er van gebakken heb.

1. Was druk en de kite surfers waren lekker bezig
Afbeelding

2. even kijken wat de collega's aan het doen zijn
Afbeelding

3.
Afbeelding

4. even de lucht in
Afbeelding

5.
Afbeelding

Lijkt mij ook wel is gaaf om dit te gaan doen trouwens :tevreden:

htims

Re: Kitesurfen

Bericht door htims » ma jan 09 2012 11:23 am

Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 2, mooie serie!

Daniel123
Clublid
Clublid

Bericht door Daniel123 » ma jan 09 2012 12:40 pm

Ik sluit me aan bij de vorige spreker aan, inderdaad een mooie serie.
Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 5. :)
Ik ben ook al een paar keer op dezelfde plaats achter de duinen geweest voor de Kitesurfers vast te leggen
maar mijn resultaat was niet zo succesvol :( Had zelfs een keer het gevoel dat mijn objectief gezandstraald werd :shock:
Zag nog wel even dat je Copyright op 2011 staat bij je Basic Image Information :wink:

Groetjes Daniël

EdEagle
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door EdEagle » di jan 10 2012 12:20 am

Foto 2 vind ik erg mooi!
Groet,
Eddy

D500 met Nikkorglas en Lensbaby.
Zie Flickr of mijn eigen website voor een selectie van mijn foto's ...

Daniël

Bericht door Daniël » di jan 10 2012 7:38 am

Daniel123 schreef:Ik sluit me aan bij de vorige spreker aan, inderdaad een mooie serie.
Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 5. :)
Ik ben ook al een paar keer op dezelfde plaats achter de duinen geweest voor de Kitesurfers vast te leggen
maar mijn resultaat was niet zo succesvol :( Had zelfs een keer het gevoel dat mijn objectief gezandstraald werd :shock:
Zag nog wel even dat je Copyright op 2011 staat bij je Basic Image Information :wink:

Groetjes Daniël
ja dat klopt, kwam ik ook achter. Is nu aangepast in de camera maar kreeg het niet voor elkaar in de gemaakte foto's.
Met zandstralen is ook een punt waarom ik het niet eerder gedaan hebt toen het nog spectaculairder was. Teveel vocht en veel te veel zand.

Daniël

Bericht door Daniël » wo jan 11 2012 3:15 pm

Verder geen beoordelingen?

Wiljo
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Wiljo » wo jan 11 2012 3:39 pm

Hoi Daniël,

Mooie serie en het vastleggen van deze sport vergt ook oefening! Wellicht ga ik me er binnenkort ook nog een keer aan wagen (het vastleggen dan).

Je vraagt om beoordelingen, hierbij mijn mening: Je fotografeert sport, dus zaak om de actie vast te leggen:

foto 1: mooi overzicht, helaas wat grauw. Wellicht beter in zwart wit en achteraf wat langer moeten wachten totdat er ook enkele surfers in de lucht (boven de zee zaten). Had de foto wat sterker gemaakt naar mijn mening.
foto 2: mooi moment, wellicht nog wat sterker als je de lijnen precies in de linkerbovenhoek laat eindigen?
foto 3: mooie actie, helaas wat verder af, ik zou de actie graag van wat dichterbij willen zien in dit geval.
foto 4 en 5: actie! foto 4 zou je ook verticaal of vierkant uit kunnen snijden?

Hoop dat je hier wat aan hebt!
http://www.flickr.com/wjvanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.linkedin.com/in/wiljovanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.twitter.com/wiljovanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.bredenoord.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Daniël

Bericht door Daniël » ma jan 16 2012 8:27 pm

zijn goede punten WIljo. Bedankt. Ga ik voor de volgende keer wat mee doen.

Suus

Bericht door Suus » di jan 17 2012 5:03 pm

Ik vind foto 1 erg mooi, daar speelt zich een periode van de dag af.

Mooi hoor!! :wink2:

Germay
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Germay » di jan 17 2012 5:20 pm

Zeer mooie serie echt top!Maar dat sommige mensen hun foto's ontsieren met schrijfsels onder een foto is jammer,dat doet afbreuk aan iets moois zoals deze serie. :mrgreen:
Wat ik eerst NIKON probeer ik nu te verbeteren.
Met een vriendelijke groet,
Gert.
Camera D7000,en tig lichtsterk glaswerk hangend aan de Black-Rapid.

Daniël

Bericht door Daniël » di jan 17 2012 9:18 pm

Germay schreef:Zeer mooie serie echt top!Maar dat sommige mensen hun foto's ontsieren met schrijfsels onder een foto is jammer,dat doet afbreuk aan iets moois zoals deze serie. :mrgreen:
ik twijfel er erg aan of ik dat weg moet laten. Gezien de opmerking zal ik het maar weg laten :wink2:

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”