Via kopiëren van de BBCode krijg ik onderstaand resultaat, maar de exif komt niet mee ...

Spiegelingen by Eddy Westdijk, on Flickr
Wil je in de toekomst gebruik maken van een Pro-account, dan moet je hetzelfde doen als bij Picasa: uploaden met maximaal 1024 pixels en zorgen dat je link naar het originele bestand wijst.As a free account holder, no one (including you) has access to your original files, but if you ever upgrade to Pro, this setting will let you choose who can see them
EdEagle schreef:Ik doe nog wat fout, maar denk dat ik het al weet ... origineel bestand in flickr is te groot
Of te wel vrij vertaald: als een gratis gebruiker heeft niemand, zelfs jij niet, toegang tot de originele bestanden, maar als je je gratis gebruik verandert in een betaald gebruik kun je deze bestanden laten zien aan wie jij wiltAs a free account holder, no one (including you) has access to your original files, but if you ever upgrade to Pro, this setting will let you choose who can see them
Inderdaad, ik heb een pro-account genomen, en nu lukt het wel. En dan natuurlijk wel linken naar de originele file, dat moet ik niet vergeten ...george013 schreef:Je hebt een Pro-account.
George