lotjeman61 schreef:Ha ha ha LOL,
Zijn jullie getrouwd of zo???
Een vuurtje ...?
-
Skippy
- Moderator

- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Een vuurtje ...?
-
C-A
thanks een goede reaktie en ik moet je gelijk geven .Skippy schreef: maar in dit geval heb je gewoon een technisch mindere foto geplaatst.
Was de foto in een hele sterke context geplaatst was dat technische aspect weggevallen, maar nu niet.
het was een shot zomaar effe tussen door bij een braek . de kleuren vond ik wel leuk zo bij elkaar met de zonnestraalen .
Laatst gewijzigd door C-A op vr jan 20 2012 11:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
C-A
lotjeman61 schreef:Ha ha ha LOL,
Zijn jullie getrouwd of zo???
- Arthur Mol
- Forumlid

- Contacteer:
- strangeartefact
- Forumlid

- Contacteer:
-
D. Haaksma
- Forumlid

Technisch beter, ja dat zou kunnen.
Ik vond het wel goed gezien.
Hemel-licht (zon en witte wolken) en helle-vuur (geel/rode vlammen en zwarte rook).
Of zie ik nu te veel?
Er komen hier wel beroerdere plaatjes voorbij.
Ik vond het wel goed gezien.
Hemel-licht (zon en witte wolken) en helle-vuur (geel/rode vlammen en zwarte rook).
Of zie ik nu te veel?
Er komen hier wel beroerdere plaatjes voorbij.
-
Goodje
Ik vind de foto wel mooi, alleen een jammer puntje links meer ruimte. Vraagje bewerkt denk ik als ik de kleuren zie? Vind de kleuren contrast best mooi 
-
oud0001
Ik vind het een leuke plaat. Het beeld en vooral het kleurenspel spreekt mij wel aan.
Ik ben het niet eens met George zijn formulering, maar wel met zijn mening. De kleuren zijn naar mijn mening tever weggedraaid van de werkelijkheid en teveel overdreven.
Bovendien vind ik, dat als je je foto "vuurtje"noemt, de lucht wel iets minder mag overheersen.
Bovendien vind ik, dat als je je foto "vuurtje"noemt, de lucht wel iets minder mag overheersen.
D700; D80 ; Nikkor 60mm Micro f/2.8 ; Nikkor 85 f/1.8; Nikkor 16-35 f/4.0; Nikkor 24-70 f/2.8 ; Nikkor 70-200 VRII f/2.8 ; Nikkor TC2.0 III; Nikon SB910,SB600; MB-D10 ; Manfrotto 055XPROB met 498RC2; Feisol CM-1471