Las Vegas

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
dendoor
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Las Vegas

Bericht door dendoor » za jan 21 2012 12:02 pm

Nog 2 uit de oude doos die ik hier toch wil delen ( Las Vegas, the strip )

1. Afbeelding

2. Afbeelding

groetjes,

Den Door.

Niels
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***

Re: Las Vegas

Bericht door Niels » za jan 21 2012 1:05 pm

Vanaf de stratosphere genomen? Mooi, goeie herinneringen aan die fantastische stad!
Een panorama foto zou het ook erg mooi doen vanaf zo'n hoog gebouw ;-)

dendoor
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door dendoor » za jan 21 2012 1:22 pm

Niels schreef:Vanaf de stratosphere genomen?
Inderdaad , echt goeie herinneringen aan...

SuzieQ

Bericht door SuzieQ » za jan 21 2012 8:58 pm

Echt leuk om te zien z'n oude foto, ik kom er bijna elk jaar wel in Vegas voor de mooie shows daar. Als ik me niet vergis is deze foto in 2004 gemaakt, zie idt doordat het Wynn nog in aanbouw is en er nog een mega bouwput open is waar inmiddels weer 3 hele mooie hotels staan..

hieronder een foto die ook van de Stratosphere is gemaakt afgelopen maart, het is niet de beste foto die er is, maar even om een idee te geven. Hopenlijk kan ik eind juni weer een mooie serie Las Vegas laten zien

Afbeelding

Frans Heinsbroek
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Frans Heinsbroek » zo jan 22 2012 12:49 am

SuzieQ schreef:Echt leuk om te zien z'n oude foto, ik kom er bijna elk jaar wel in Vegas voor de mooie shows daar. Als ik me niet vergis is deze foto in 2004 gemaakt, zie idt doordat het Wynn nog in aanbouw is en er nog een mega bouwput open is waar inmiddels weer 3 hele mooie hotels staan..

hieronder een foto die ook van de Stratosphere is gemaakt afgelopen maart, het is niet de beste foto die er is, maar even om een idee te geven. Hopenlijk kan ik eind juni weer een mooie serie Las Vegas laten zien

Afbeelding
Op de oude foto van topicstarter staat de Stardust niet meer op. Daar heb ik in 2005 nog in gelogeerd en die is maart 2007 afgebroken.

dendoor
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Las Vegas

Bericht door dendoor » zo jan 22 2012 1:06 am

Voor alle duidelijkheid, deze foto's dateren van juni 2007. Er was toen heel wat afbraak langs de strip... Zo nog eens terug moeten gaan :)

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”