Landschap 1

Landschap 2

Landschap 3

Ik ga het eens proberen om iets op de voorgrond te zetten,D-80's schreef:Ik zit samen met Monique naar je foto's te kijken (fotodiscussie, hebben we wel vaker :mrgreen: ) We missen wat, niet spannend genoeg.
Bijvoorbeeld een hekje, een boom dichter in beeld, zomaar wat suggestie's
Wij hebben ook ieder keer een uitdaging, wij schieten met de fisheye van Nikon, nog een stukje lastiger (klik eens op ons www-knopje in ons bericht ) Kun je zien hoe wij daarmee bezig zijn.
Groetjes Eelco & Monique
Ook bedankt voor de tip Gerrit, diafragma was wijd open.Fee66 schreef:Ik ga het eens proberen om iets op de voorgrond te zetten,D-80's schreef:Ik zit samen met Monique naar je foto's te kijken (fotodiscussie, hebben we wel vaker :mrgreen: ) We missen wat, niet spannend genoeg.
Bijvoorbeeld een hekje, een boom dichter in beeld, zomaar wat suggestie's
Wij hebben ook ieder keer een uitdaging, wij schieten met de fisheye van Nikon, nog een stukje lastiger (klik eens op ons www-knopje in ons bericht ) Kun je zien hoe wij daarmee bezig zijn.
Groetjes Eelco & Monique
bedankt voor de tip
Marnix dit was de bedoeling, ik ben nog van alles aan het proberen.MvBoetzelaer schreef:De kleuren en de scherpte lijken erg op een briefkaart. Het is allemaal net iets "te" scherp, "te" vlammende kleuren. Als dat de bedoeling was: toppie! Het is niet mijn smaak van kleur en scherpte.
Groeten,
Marnix
Hoi Monique,D-80's schreef:Ga eens lekker stoeien met het diafragma, hoe hoger het diafragmagetal hoe scherper de foto. Hou je sluitertijd in de gaten
Enneh schiet maar eens een hele serie met verschillende sluitertijden en diafragma's (Lang leve Digitale fotografie)![]()
Je gaat dan vanzelf zien wat jij het mooiste vindt of wat het beste over komt
Groetjes Monique
Eh Monique, dat is niet helemaal waar als je voorbij de F11 gaat levert dat mogelijk andere problemen op en het levert niet meer scherpte op.D-80's schreef:Ga eens lekker stoeien met het diafragma, hoe hoger het diafragmagetal hoe scherper de foto.