Vader... A.L.S. patiënt.
Re: Vader... A.L.S. patiënt.
Ook van uit hier HEEL VEEL sterkte voor jou en de Familie..............
- ger k.
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Veel is er al gezegd, ik wil er aan toe voegen, dat ik het dapper vind, deze serie hier te plaatsen.
Het is niet elke dag, dat dergelijke foto's hier worden geplaatst zodat iedereen ze kan bekijken.
Meestal zijn het indrukwekkende panorama's, objecten die hun plaats in het landschap vinden, dieren en alles wat het leven waard maakt om naar te kijken.
De ziekte van je vader heb je zeer goed fotografisch vastgelegd. Vooral dat je het in zwart/wit hebt gedaan is erg goed. Kleur zou het hier niet goed doen, integendeel.
Verder wens ik jou en je naasten veel sterkte de komende periode.
Het is niet elke dag, dat dergelijke foto's hier worden geplaatst zodat iedereen ze kan bekijken.
Meestal zijn het indrukwekkende panorama's, objecten die hun plaats in het landschap vinden, dieren en alles wat het leven waard maakt om naar te kijken.
De ziekte van je vader heb je zeer goed fotografisch vastgelegd. Vooral dat je het in zwart/wit hebt gedaan is erg goed. Kleur zou het hier niet goed doen, integendeel.
Verder wens ik jou en je naasten veel sterkte de komende periode.
Fotograferen is schrijven met licht. D800E
Heel veel sterkte van mij en mijn vrouw toegewenst, Remco met het verdere verloop van je vaders ziekte.
Goed om te zien dat je hier je ei in kwijt kan, ik weet zeker dat je nog vaak naar je foto`s terug gaat kijken.
Henri & Wilma
Goed om te zien dat je hier je ei in kwijt kan, ik weet zeker dat je nog vaak naar je foto`s terug gaat kijken.
Henri & Wilma