Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

In het gehele interieur is geen spuitwerk toegepast. Alle interieuronderdelen zijn HPL en berken multiplex.a vgastel schreef:zo te zien veel spuit werk of heb ik het mis.
Grappig, ik vind foto 5 juist de minste. Onrustig startpunt, teveel elementen en inderdaad de reflecties.yzf1kr schreef:Foto 5 vind ik met kop en schouders boven de rest uitsteken, de rest vind ik matig.
Als het kan, zou je eens terug moeten gaan en die zelfde foto proberen te nemen. Dan heb je een hoop minder spiegelingen en wordt de foto nog strakker.
Het is juist omgekeerd.Skippy schreef:Grappig, ik vind foto 5 juist de minste. Onrustig startpunt, teveel elementen en inderdaad de reflecties.yzf1kr schreef:Foto 5 vind ik met kop en schouders boven de rest uitsteken, de rest vind ik matig.
Als het kan, zou je eens terug moeten gaan en die zelfde foto proberen te nemen. Dan heb je een hoop minder spiegelingen en wordt de foto nog strakker.
Uh, het is niet juist omgekeerd, jij vind het blijkbaar omgekeerdyzf1kr schreef:Het is juist omgekeerd.Skippy schreef:Grappig, ik vind foto 5 juist de minste. Onrustig startpunt, teveel elementen en inderdaad de reflecties.yzf1kr schreef:Foto 5 vind ik met kop en schouders boven de rest uitsteken, de rest vind ik matig.
Foto 5 bestaat voornamelijk uit overlappende rechthoekige vlakken, verbonden door een rode draad (letterlijk) en heeft iets mondriaan achtigs.
Er zitten inderdaad nog wat verbeterpunten in, maar er zit een goede basis in wbt compositie, door kantoorgerei te verplaatsen zou je het nog strakker kunnen maken.
De andere foto's heeft juist helemaal geen structuur en is een zooitje van elementen waar helemaal geen lijn of verband in zit.