11 maart 2012 Fotograficabeurs en PI in Nieuwegein
11 maart 2012 Fotograficabeurs en PI in Nieuwegein
De bekende Fotograficabeurs die dit jaar voor het eerst in Nieuwegein gehouden gaat worden op zondag 11 maart a.s. is gelijktijdig met de ook bekende Proffesional Imagingbeurs.
De lokaties waar e.e.a. in gehouden wordt liggen notabene naast elkaar, dus een prima gelegenheid om beiden te bezoeken.
De lokaties waar e.e.a. in gehouden wordt liggen notabene naast elkaar, dus een prima gelegenheid om beiden te bezoeken.
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Fotograficabeurs en PI
Beste Evert,
Natuurlijk kan men na een snel bezoek aan deze beurs afreizen naar de NCN ALV.
http://www.nikon-club-nederland.nl/activiteiten/" onclick="window.open(this.href);return false;
NB Beiden op andere locaties dan voorgaande jaren.
Groeten, Gijs
Natuurlijk kan men na een snel bezoek aan deze beurs afreizen naar de NCN ALV.
http://www.nikon-club-nederland.nl/activiteiten/" onclick="window.open(this.href);return false;
NB Beiden op andere locaties dan voorgaande jaren.
Groeten, Gijs
Laatst gewijzigd door gijs sandberg op vr feb 03 2012 2:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Daar zitten nog heel wat kilometertjes tussen.De lokaties waar e.e.a. in gehouden wordt liggen notabene naast elkaar
Maar als de locatie van de ledenvergadering nog niet bekend is, kunnen ze beter ook gelijk de datum om gooien

Ik wacht af wat ze gaan doen.
Kroontje
Is er geen lokatiemogelijkheid te vinden in de buurt van deze fotobeurzen?
's morgens naar de beurs en na de lunch lekker vergaderen.
Ga jij niet redden in twee uurtjes de beurs bezoeken met al de sprekers.evertfoto schreef:Is er geen lokatiemogelijkheid te vinden in de buurt van deze fotobeurzen?
Kroontje
- gijs sandberg
- Clublid
Re: geen lokatiemogelijkheid
Beste Evert,
Ik lees onder activiteiten de locatie Oude Tolhuis Utrecht voor de ALV, dat is binnen 10 km van de locaties Nieuwegein..
How close can you get?
Bedenk wel dat locaties en data lang tevoren door het bestuur gekozen moeten worden.
Groeten, Gijs
Ik lees onder activiteiten de locatie Oude Tolhuis Utrecht voor de ALV, dat is binnen 10 km van de locaties Nieuwegein..
How close can you get?
Bedenk wel dat locaties en data lang tevoren door het bestuur gekozen moeten worden.
Groeten, Gijs
Laatst gewijzigd door gijs sandberg op ma feb 06 2012 8:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Re: geen lokatiemogelijkheid
Zaaltje huren bij de Blokhoeve Nieuwenngeingijs sandberg schreef:Beste Evert,
How close can you get?
Groeten, Gijs

Kroontje.
ps Ik kan dan wel op de fiets naar de ALV
Re: 11 maart 2012 Fotograficabeurs en PI in Nieuwegein
Beste Gijs,
Welke lokatie voor de ALV het ook zal zijn, zal er niet bij zijn, aangezien de tafel op de Fotograficabeurs al geboekt en betaald is.
Welke lokatie voor de ALV het ook zal zijn, zal er niet bij zijn, aangezien de tafel op de Fotograficabeurs al geboekt en betaald is.
Re: 11 maart 2012 Fotograficabeurs en PI in Nieuwegein
Is het in een PI Nieuwegein Penitentiaire Inrichting!evertfoto schreef:De bekende Fotograficabeurs die dit jaar voor het eerst in Nieuwegein gehouden gaat worden op zondag 11 maart a.s. is gelijktijdig met de ook bekende Proffesional Imagingbeurs.
Hier dus: http://www.dji.nl/Organisatie/Locaties/ ... index.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Kunnen niet makkelijk veel bezoekers in Whahahahaha
- gijs sandberg
- Clublid
Re: al geboekt...
Beste Evert,
Dat kan ik begrijpen, succes gewenst
Groeten, Gijs
Dat kan ik begrijpen, succes gewenst
Groeten, Gijs