Alien deel 2

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Kroontje

Alien deel 2

Bericht door Kroontje » do feb 09 2012 10:41 pm

Nadat ik mijn eerste Alien op plaat had gezet met een geleende 105 f2.8, moest het er een keer van komen dat ik de andere Aliens ook maar moest schieten.
En nu met mijn eigen 105 ;)
Ik heb dit gedaan met de software Control my Nikon (http://www.controlmynikon.com/" onclick="window.open(this.href);return false;)
Camera verbonden met de laptop en twee Nikon flitsers die ook via de software is in te stellen (deze draadloos)
Het resultaat:
1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding

Groet Kroontje

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Alien deel 2

Bericht door JacTrum » do feb 09 2012 11:38 pm

Brrr... Kun je me uitleggen wat je hier hebt gefotografeerd? Liefst in wat geruststellende bewoordingen, zodat ik gewoon kan gaan slapen :-) De foto's, met name de eerste, lijken me overigens wat onderbelicht.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

Kroontje

Bericht door Kroontje » vr feb 10 2012 9:06 am

JacTrum schreef:Brrr... Kun je me uitleggen wat je hier hebt gefotografeerd? Liefst in wat geruststellende bewoordingen, zodat ik gewoon kan gaan slapen :-) De foto's, met name de eerste, lijken me overigens wat onderbelicht.
Hallo
Dit zijn op schaal gemaakte beeldjes ongeveer 15 cm hoog.
Deze aliens komen in de film Alien (s) voor.
Verder zijn deze met een oplage van +/- 5000 stuks gemaakt.

De foto's zeker niet over belicht ;)

Kroontje

Boldey
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Boldey » zo feb 12 2012 12:31 pm

Wellicht interessant om te melden dat de "Alien" een creatie is van HR Giger. http://www.giger.com

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”