drunense duinen
-
mqaa
- Clublid

- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: drunense duinen
Yep. Vindt de versie in kleur ook mooier. Laat beter de sfeer zien volgens mij.
Marc
:: Nikon Z6III :: Ricoh GR IIIx ::
:: Nikon Z6III :: Ricoh GR IIIx ::
- MauricevdL
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ****
Ik kan niet kiezen... of toch wel....
De zw/w-versie heeft een heel eigen sfeer. Dat riep direct een goed gevoel op. Beetje mysterieus. Dacht even dat er een lichte HDR was toegepast.
Na alle commentaar zag ik de kleurenvariant en die gaf niet direct een bepaald gevoel. Eerder heel kort een associatie met bevroren broccoli. (grapje).
Dus nu is de stand: kleur - zw/w 6-1.
En dus ook: beiden mooi.
De zw/w-versie heeft een heel eigen sfeer. Dat riep direct een goed gevoel op. Beetje mysterieus. Dacht even dat er een lichte HDR was toegepast.
Na alle commentaar zag ik de kleurenvariant en die gaf niet direct een bepaald gevoel. Eerder heel kort een associatie met bevroren broccoli. (grapje).
Dus nu is de stand: kleur - zw/w 6-1.
En dus ook: beiden mooi.
- Niwreg
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
De gekleurde versie spreekt meer en alles komt beter tot z'n recht.
Prima foto.
Prima foto.
Wil graag een hoop, maar doe te weinig.
-
Loeky
Nou beide foto's vind ik supper. De zw geeft meer een gevoel van eenzaamheid. Maar de kleurenversie de kilte. Althans bij mij komt het zo over. 
-
leon van den akker
- Forumlid

- Contacteer:
hallo allemaal,
sorry dat ik nu pas reageer, maar ik ben de afgelopen week aan mijn hand geopereerd (dupuytren) en kon daardoor niet reageren vanuit mijn logeerplek (wel lezen).
dankjewel voor jullie reacties enneh.................., de kleurenfoto heeft volgens mij gewonnen!
sorry dat ik nu pas reageer, maar ik ben de afgelopen week aan mijn hand geopereerd (dupuytren) en kon daardoor niet reageren vanuit mijn logeerplek (wel lezen).
dankjewel voor jullie reacties enneh.................., de kleurenfoto heeft volgens mij gewonnen!
met vriendelijke groet,
Leon van den Akker
http://www.flickr.com/photos/leon55/" onclick="window.open(this.href);return false;
Leon van den Akker
http://www.flickr.com/photos/leon55/" onclick="window.open(this.href);return false;
- hans1956
- Regiocoördinator

- Ervaringsniveau: *****
Voor mij.... de kleuren!! Prachtige foto.
-
leon van den akker
- Forumlid

- Contacteer:
Hoi allemaal!
zit intussen thuis met m'n langzaam herstellend dupuytren-handje. Dus ik moet voorlopig alles met een hand doen en fotograferen is op het moment niet aan de orde. (heel erg jammer!)
Dus was ik nog wat foto's aan het bekijken van onze memorabele fotoshoot en heb de volgende foto's toch op een of andere manier over het hoofd gezien. Volgens mij zijn ze toch wel enigszins de moeite waard om te bekijken. Afijn, brand maar los!
Bij de 2e foto stoort mij de liggende boomstam (rechts). Enig idee hoe ik die mooi weggewerkt kan krijgen?

zit intussen thuis met m'n langzaam herstellend dupuytren-handje. Dus ik moet voorlopig alles met een hand doen en fotograferen is op het moment niet aan de orde. (heel erg jammer!)
Dus was ik nog wat foto's aan het bekijken van onze memorabele fotoshoot en heb de volgende foto's toch op een of andere manier over het hoofd gezien. Volgens mij zijn ze toch wel enigszins de moeite waard om te bekijken. Afijn, brand maar los!
Bij de 2e foto stoort mij de liggende boomstam (rechts). Enig idee hoe ik die mooi weggewerkt kan krijgen?

met vriendelijke groet,
Leon van den Akker
Leon van den Akker