12 24mm groothoek

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
dick
Forumlid
Forumlid

12 24mm groothoek

Bericht door dick » za jul 21 2007 9:28 am

vanmorgen in de vroege uurtjes op pad geweest om de tokina 12 24mm eens te proberen.
Het leverde een paar leuke hollandse plaatjes op.
Opbouwde kritiek is altijd welkom.

Fijn weekend iedereen.
Dick

Afbeelding

Afbeelding

EelcoD7100
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door EelcoD7100 » za jul 21 2007 9:48 am

's morgensvroeg of in de avond, de mooiste tijd om te fotograferen.
Ik zie dat je goed je best gedaan hebt de sfeer van het ochtend licht komt goed over
Even nog wat opbouwende tips...

De koeien in de achtergrond vind ik een beetje storend ik zou proberen of 1 koe of allemaal op de foto, verder vind ik het zijlicht op de kop van de koe erg mooi.

Het landschap vind ik mooi alleen wordt voor mij een beetje de nadruk gelegd op de boom die voor in beeld staat.
Het licht is heel mooi laat dat dan ook in de foto zien. (de donkere bladerpartij middenboven doet daar een beetje afbreuk aan)

Ik hoop dat je hier wat mee kunt, het is wel zo ik stond niet naast je toen je foto's nam misschien heb je ze wel met een bepaalde reden zo gemaakt.

Groetjes Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp

paparazzi

Bericht door paparazzi » za jul 21 2007 9:49 am

foto 2 vind ik wel mooi

foto 1 vind ik die koe nou niet bepaald in 'n charmante houding staan, de compo is saai en koe is te donker en niet goed genoeg doortekend, als de compo en koe leuk waren geweest had je dat nog op kunnen lossen door de voorgrond lichter te maken en er 'n mooie blauwe lucht achter te shoppen, maar in dit geval kun je beter 'n nieuwe foto maken

Marten
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Marten » za jul 21 2007 10:11 am

Bij foto 2 zou je de horizon recht kunnen zetten.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”