Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Mooie foto's thunder Opgezet zal ook op je trots zijn met die meetrekkende shots. Het detail was ook scherp en de auto's helder ondanks het grijse weer.
Ik vind die detail opnames ook erg mooi.
En die italiaanse porsche vind ik echt super!!
Heb je ze digitaal of analoog gemaakt aangezien ik zie dat je meerdere camera's hebt.
Ik vind foto's kwa compositie schitterend en ook de sluitertijd is goed gekozen
Alleen de kleuren komen zo somber over, of moet ik mijn monitor laten calibreren?
Gezien het materiaal wat je hebt ga ik er (simpelweg) vanuit dat je een stuk verder bent als ik maar ik betrap je op dezelfde "fout" als ik maak.
Ik vind dat je het contrast bij meerdere foto,s te ver op hebt geschroefd.
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
Je hebt volledig gelijk
Ben momenteel nog beetje bezig in het ontwikkelen van eigen stijl.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar iets recentere (betaalde opdracht, dus vandaar er groot VOORBEELD door, en slechts kleine versie)
Is daar compleet andere nabewerking gebruikt, stuk minder contrast. Dat trapt mensen wat minder hard op de tenen qua stijl
Mooie serie! 36 is mij veeeeel te weinig
Grappig hoe schattig zo'n Porsche wordt als je hem tussen twee brute Diablo's plaatst!
Ik had graag ook nog een combi shot gezien waarbij De F40, samen met de Diablo's/Murcielago's en de GT over het circuit raast, lijkt me spectaculair. Ik kan me echter voorstellen dat die gelegenheid zich niet heeft voorgedaan.