Beeldoverdracht (wat een woord zeg, is dat Nederlands voor het Engelse rendering?) is inderdaad mooi maar je moet wel oppassen met objecten in wat verder gelegen achtergrond. Dan wordt de bokeh onrustig, zoals duidelijk te zien in de laatste foto.strangeartefact schreef:Tjah.....beeldovedracjt is fraai, ook jij bewijst dat weer met deze foto's!
Hebbeding hoor!
Is dit zo uit de camera?
Peter
Natuurlijk, was maar een dolletje. Overdracht, tekenen, het is ook lastig soms.strangeartefact schreef:Skip, ik kan er even geen ander woord voor bedenken....suggesties?
Maar je begrijpt em wel vermoed ik
grtn, Peter
Van harte!Frank B schreef:Onlangs een 50 1.2 MF op de kop getikt van 1e eigenaar, was 1 van de laatste die verkocht zijn medio oktober 2011.
Ik heet wel geen Frank maar dit is de 50mm MF f1.2 op mijn D700.a vgastel schreef:Onlangs een 50 1.2 MF op de kop getikt van 1e eigenaar, was 1 van de laatste die verkocht zijn medio oktober 2011.
frank
wil je een foto plaatsen van het objectief en ook mijn vraag heb je kleuren bewerkt of zo uit de camera.
Wat zijn jullie twee weer leuk bezig tegen elkaar.
Skippy schreef:Natuurlijk, was maar een dolletje. Overdracht, tekenen, het is ook lastig soms.strangeartefact schreef:Skip, ik kan er even geen ander woord voor bedenken....suggesties?
Maar je begrijpt em wel vermoed ik
grtn, Peter
Eensch!!Frank B schreef:Voor uit dan, omdat het ook zo'n mooi lensje is om te zien