Firmware update V1 en J1 (A 1.11)

Discussies over fotografie met 1 serie.
Plaats reactie
wblink
Forumlid
Forumlid

Firmware update V1 en J1 (A 1.11)

Bericht door wblink » di feb 07 2012 2:56 pm

Willem.

Mark Meisner

Re: Firmware update V1 en J1 (A 1.11)

Bericht door Mark Meisner » za feb 18 2012 11:48 pm

Erg sumiere openingspost, iets meer info zou toch wel fijn zijn. Wat is er zoal verbeterd door de update?

wblink
Forumlid
Forumlid

Bericht door wblink » zo feb 19 2012 2:00 pm

Mark Meisner schreef:Erg sumiere openingspost, iets meer info zou toch wel fijn zijn. Wat is er zoal verbeterd door de update?

Ik heb even voor je op de link geklikt en vond:

- Een probleem dat er soms toe leidde dat beelden die met de Speedlight SB-N5 zijn vastgelegd overbelicht werden, is verholpen.
- Als u overschakelt van het kadreren van foto's op de monitor naar het gebruik van de elektronische zoeker of omgekeerd, waarbij de scherpstelstand is ingesteld op MF (handmatige scherpstelling) en de weergave is ingezoomd, werkte de camera soms niet correct. Dit probleem is nu verholpen.
Willem.

Mark Meisner

Bericht door Mark Meisner » zo feb 19 2012 2:57 pm

Blijkbaar werkt de link enkel als je ingelogd bent bij Nikon, aangezien ik op deze pagina uit komt en daar staat enkel het hoofdmenu :)

https://nikoneurope-nl.custhelp.com/app ... 648#tabtop" onclick="window.open(this.href);return false;

wblink
Forumlid
Forumlid

Bericht door wblink » zo feb 19 2012 3:30 pm

Mark Meisner schreef:Blijkbaar werkt de link enkel als je ingelogd bent bij Nikon, aangezien ik op deze pagina uit komt en daar staat enkel het hoofdmenu :)

https://nikoneurope-nl.custhelp.com/app ... 648#tabtop" onclick="window.open(this.href);return false;

Klik op regeltje 3 en voila ....
Willem.

Plaats reactie

Terug naar “1 serie”