beeldscherm problemen

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
Plaats reactie
XshannonB

beeldscherm problemen

Bericht door XshannonB » di feb 21 2012 4:54 pm

ik heb echt heel snel hulp nodig !
mijn nikon D90 stond op de grond en viel om , waardoor er nu een scheur in het scherm zit.
kan dit gerepareerd worden ? of moeter dan meteen een nieuwe camera aangeschaft worden ?
graag een snelle reactie. :)

gijs sandberg
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: beeldscherm problemen

Bericht door gijs sandberg » di feb 21 2012 5:04 pm

Beste X,

Welkom op dit forum van Nikon liefhebbers.

Gewoon even mailen of bellen met Nikon Service in Beverwijk.

Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)

Willem65
Forumlid
Forumlid

Bericht door Willem65 » di feb 21 2012 5:06 pm

Het kan wel, maar of je het zelf moet doen?? Zie onderstaande link voor een filmpje...
Opsturen naar de reparateur lijkt me de enige optie. Afhankelijk van de kosten kun je dan kiezen voor reparatie of vervangen door een nieuwe (zijn nu niet zo duur meer ;) )

http://www.youtube.com/watch?v=XaRBKxwhh0g" onclick="window.open(this.href);return false;
D800/D7000/MB-D11//AF-S 17-55 f2.8GDX/AF-S 35mm f1.8G/AF-S 50mm f1.4G/AF-S 70-200 f2.8 G VRII/AF-S10-24 f3.5-4.5 G DX/AF-S 24-70 f2.8G/SB-910/SB-700/nog de nodige accesoires

XshannonB

Bericht door XshannonB » di feb 21 2012 5:10 pm

Willem65 schreef:Het kan wel, maar of je het zelf moet doen?? Zie onderstaande link voor een filmpje...
Opsturen naar de reparateur lijkt me de enige optie. Afhankelijk van de kosten kun je dan kiezen voor reparatie of vervangen door een nieuwe (zijn nu niet zo duur meer ;) )

http://www.youtube.com/watch?v=XaRBKxwhh0g" onclick="window.open(this.href);return false;
kan ik niet eventueel een nieuwe display kopen ? of is dat niet mogelijk ?

Giso
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Giso » di feb 21 2012 5:18 pm

Bij de D90 zit er gewoonlijk toch zo'n beschermplaatje voor het beeldscherm? Is die stuk of echt het beeldscherm zelf?
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat
Groet Giso

gijs sandberg
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door gijs sandberg » di feb 21 2012 5:19 pm

Beste X,

De display is niet "user replaceble", d.w.z. een technicus moet de montage doen, en de goeden zitten echt in Beverwijk (voor Nederland).

Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)

XshannonB

Bericht door XshannonB » di feb 21 2012 5:22 pm

het beeldscherm is van hardglas... ik weet niet of dat een probleem oplevert voor de reperatie

XshannonB

Bericht door XshannonB » di feb 21 2012 5:43 pm

gijs sandberg schreef:Beste X,

De display is niet "user replaceble", d.w.z. een technicus moet de montage doen, en de goeden zitten echt in Beverwijk (voor Nederland).

Groeten, Gijs
ik ga ze morgen ff bellen !

Plaats reactie

Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”