Goedenavond,
Ik probeer mijn instelschijf van mijn D50 te gebruiken maar die doet niet wat ie zou moeten doen. Hij doet gewoon niets! Is er een instelling die ik over het hoofd zie? Wie kan mij helpen? Ik heb het toestel al gereset.
Bij voorbaat dank,
Willem Los
Instelschijf D50
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Instelschijf D50
Welke schijf Willem ? Bedoel je de PASM schijf ? of de selectieschijf die je met je rechterbuim bedient ?
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
Het is idd de selectieschijf die met de rechterduim bediend wordt. Ik wilde hem op de continustand zetten om meerdere foto's te maken. Hij blijft op "single" staan. Ook bij handmatige instellingen van sluitertijd etc. reageert de selectieschijf niet.
Met vriendelijke groet,
Willem
Met vriendelijke groet,
Willem
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Beste WIllem,
Ik lees in het engelstalige handboek:
To choose a shooting mode, press the button (links boven, achterop de kamera) and rotate the command dial until the desired mode is displayed in the control panel.
Groeten, GIjs
Ik lees in het engelstalige handboek:
To choose a shooting mode, press the button (links boven, achterop de kamera) and rotate the command dial until the desired mode is displayed in the control panel.
Groeten, GIjs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Dag Gijs,
Dank voor je reactie. Ik heb dat gedaan waarbij het LCD display leeg wordt en de 'S' van single blijft staan. Draaien aan de rechterschijf biedt geen soelaas....blijft op de 'S' van single staan.
Groet,
Willem
Dank voor je reactie. Ik heb dat gedaan waarbij het LCD display leeg wordt en de 'S' van single blijft staan. Draaien aan de rechterschijf biedt geen soelaas....blijft op de 'S' van single staan.
Groet,
Willem
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Beste Willem,
Ik zou morgen (met de D50 in de hand) een belletje plegen met 0900-1callnikon, dan kan je een voorlopige diagnose sellen.
Groeten Gijs
Ik zou morgen (met de D50 in de hand) een belletje plegen met 0900-1callnikon, dan kan je een voorlopige diagnose sellen.
Groeten Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)