Het Zwart / Wit draadje! [Verzamel]
Re: Hét Zwart / Wit draadje! [Verzamel]
Al vaker gebruik gemaakt van het forum. Het Zwart Wit draadje was mij tot heden ontgaan. Zojuist bij toeval tegengekomen. Het blijkt een grote familie te zijn. Zwart Wit kijkers, maar dan vanuit een positief perspectief.
Foto's plaatsen m.b.v Picasa lijkt een ingewikkeld proces. Moet ook kunnen met een rechtstreekse verwijzing naar mijn site. Even uitzoeken hoe ik mijn exif er bij krijg.
Foto's plaatsen m.b.v Picasa lijkt een ingewikkeld proces. Moet ook kunnen met een rechtstreekse verwijzing naar mijn site. Even uitzoeken hoe ik mijn exif er bij krijg.
Laatst gewijzigd door dacta op wo feb 22 2012 10:15 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- wim hazenhoek
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Gave plaat Peter
m,v,g; Wim
http://www.flickriver.com/photos/28717657@N08/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickriver.com/photos/28717657@N08/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vraag me af of je het downloaden van foto's op foto presentaties kan vergrendelen.
Ik heb hier ook wat z/w foto's geplaatst maar iemand kan ze gewoon op z'n eigen PC opslaan als ie dat wil.
Op Flickr b.v. kan je het vergrendelen maar hier op NCN kan ik dat nergens vinden in mijn gebruikerspaneel.
Ik heb hier ook wat z/w foto's geplaatst maar iemand kan ze gewoon op z'n eigen PC opslaan als ie dat wil.
Op Flickr b.v. kan je het vergrendelen maar hier op NCN kan ik dat nergens vinden in mijn gebruikerspaneel.
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
@polleke666:
Mijn indruk is dat er op het NCN forum niets vergrendeld behoeft te worden. De foto's komen namelijk niet op de site zelf. Je zet hier alleen maar een koppeling / verwijzing / link / url naar de locatie waar de foto werkelijk staat. Als die kopiëren niet toestaat, dan kun je de foto ook niet van het forum kopiëren.
Tenminste, zo heb ik het altijd van Patrick begrepen.
Mijn indruk is dat er op het NCN forum niets vergrendeld behoeft te worden. De foto's komen namelijk niet op de site zelf. Je zet hier alleen maar een koppeling / verwijzing / link / url naar de locatie waar de foto werkelijk staat. Als die kopiëren niet toestaat, dan kun je de foto ook niet van het forum kopiëren.
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Ik kan alle foto's die hier op NCN staan in een map op m'n eigen PC opslaan.JaapV schreef:@polleke666:
Gewoon even met je muis op een foto staan , even rechts klikken en even op "afbeelding opslaan als" klikken , even een locatie selecteren op je eigen schijf en klaar is kees.Ik heb dan alleen niet de originele grote , wel de grote die hier upgeload staan.
Op Flickr kan je dit dus wel uitschakelen dan gaat daar het bovenstaande verhaal niet op.
Maar dit is voor een ander draadje niet voor hier en is er waarschijnlijk al veel over verteld.
Trouwens , bij veel foto's kan ik in de URL balk de s-code veranderen in s0 , kan ik foto's zo opslaan met de originele grote zoals boven beschreven.
Hier nog wat D80 foto's uit 2007
1 Brussel

2 Brussel

3 Brussel

- ArendV
- Forumlid
- Contacteer:
@ polleke666, het hoge contrast en "vieze" wit geven goed de gribus sfeer weer die je nog op veel plekken in Brussel tegenkomt.
Hier twee verschillende foto's van de Erasmusbrug, één van de bonkige onderkant en één van de sierlijke bovenkant, maar beiden gaan over lijnenspel.
1

2

Hier twee verschillende foto's van de Erasmusbrug, één van de bonkige onderkant en één van de sierlijke bovenkant, maar beiden gaan over lijnenspel.
1

2

Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
@ArendV
Foto 2 is echt schitterend mooi !
En ja , de onderkant ziet toch niemand behalve de schippers dan.
Ik vraag me af hoe je die genomen hebt...
Foto 2 is echt schitterend mooi !
En ja , de onderkant ziet toch niemand behalve de schippers dan.
Ik vraag me af hoe je die genomen hebt...

- strangeartefact
- Forumlid
- Contacteer:
Paul en Arend, fijne foto's geplaatst weer!
Bijna leeg hier....
Dank je wel Peterstrangeartefact schreef:Paul en Arend, fijne foto's geplaatst weer!

- guitargeert
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
In principe kun je via een omweg ook alle fickr foto's opslaan. Met het bekijken wordt altijd een tijdelijk bestand in je 'temporary files' gezet, ondanks dat je aanvinkt dat ze niet gedownload mogen worden.polleke666 schreef:Ik kan alle foto's die hier op NCN staan in een map op m'n eigen PC opslaan.JaapV schreef:@polleke666:
Gewoon even met je muis op een foto staan , even rechts klikken en even op "afbeelding opslaan als" klikken , even een locatie selecteren op je eigen schijf en klaar is kees.Ik heb dan alleen niet de originele grote , wel de grote die hier upgeload staan.
Op Flickr kan je dit dus wel uitschakelen dan gaat daar het bovenstaande verhaal niet op.
Maar dit is voor een ander draadje niet voor hier en is er waarschijnlijk al veel over verteld.
Trouwens , bij veel foto's kan ik in de URL balk de s-code veranderen in s0 , kan ik foto's zo opslaan met de originele grote zoals boven beschreven.
Helaas, maar waar...
Mooie foto's trouwens! Lijnenspel is prachtig en Brussel is inderdaad een 'grauwe' stad.
een ouwetje uit 2007 met D80 in Brussel genomen

Laatst gewijzigd door polleke666 op ma feb 27 2012 10:44 am, 1 keer totaal gewijzigd.