Boeken
Boeken
Hoi,
Ik ben sederd een half jaar in het bezit van een D50 digitale spiegelreflexcamera en ik wil er nou eens echt goed mee leren omgaan. Ik heb al het boek van Frank Muller "fotografie onderweg". Hebben jullie tips voor of er naast dit boek nog meer mooie en goede boeken over fotografie welke voor een (semie)leek goed te volgen zijn?
Ik ben sederd een half jaar in het bezit van een D50 digitale spiegelreflexcamera en ik wil er nou eens echt goed mee leren omgaan. Ik heb al het boek van Frank Muller "fotografie onderweg". Hebben jullie tips voor of er naast dit boek nog meer mooie en goede boeken over fotografie welke voor een (semie)leek goed te volgen zijn?
- alfredo
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Renske,
ik kan je het boek: Digitale fotografie Nikon D50 van Christian Haasz uit de serie Easy Computing aanraden..isbn: 90-456-4088-0 www.easycomputing.com
verder is er nog het boek: Digitale spiegelreflexcamera NIKON van Dre de Man. isbn: 90-430-1237-8 www.pearsoneducation.nl
ik kan je het boek: Digitale fotografie Nikon D50 van Christian Haasz uit de serie Easy Computing aanraden..isbn: 90-456-4088-0 www.easycomputing.com
verder is er nog het boek: Digitale spiegelreflexcamera NIKON van Dre de Man. isbn: 90-430-1237-8 www.pearsoneducation.nl
Da's jammer, ik leer ook wel van andermans foto's hoor maar 't is ook leuk als je een beetje snapt waarover mensen spreken als ze het over technische zaken hebben, en dat lijkt me belangrijk voor mij om eerst eens te leren.paparazzi schreef:Hoi Renske!![]()
Helaas heb ik geen tips voor je want heb zelf geen boeken over fotografie. Haal de meeste tips van allerlei fotografiesites/forums en leer nog 't meest door 't bekijken van andermans foto's (en de exif)
- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Als Engels geen probleem is dan is het E-book van Thom Hogan wellicht ook de moeite waard, wordt op CD geleverd voor $29,95 en $7,95 verzendkosten.
Vier jaar geleden heb ik wel zoveel aan z'n boek over de Fuji S2 pro gehad dat ik pas ook 't ding over de D200 heb besteld. (Maar die heb ik nog niet zo doorgepluisd als die over de S2)
Vier jaar geleden heb ik wel zoveel aan z'n boek over de Fuji S2 pro gehad dat ik pas ook 't ding over de D200 heb besteld. (Maar die heb ik nog niet zo doorgepluisd als die over de S2)
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
Ja nou eigenlijk is engels geen probleem, maar ik vind een boek specifiek gericht op een D50 wel heel erg aantrekkelijk, maar bedankt voor je tip.Roelof schreef:Als Engels geen probleem is dan is het E-book van Thom Hogan wellicht ook de moeite waard, wordt op CD geleverd voor $29,95 en $7,95 verzendkosten.
Renske, dit is echt een aanrader!!!! Ik heb het boek ook besteld, samen met dat andere. Maar deze, specifiek voor de D50 is echt super!!!! En op dit forum leer je ook erg veel trouwens....als je veel tijd hebt om alle topics telezen in ieder geval!!!!Renske schreef:hey boeken specifiek over de nikon camera's....da's wel handig. Ik denk dat ik voor deze ga Digitale fotografie Nikon D50 van Christian Haasz
Lang leven de kringloopwinkel! Heb vorige week een tweetal mooie boeken gekocht; Documentaire fotografie en 'de camera' beide van Life de fotografie. (Time Life boeken).
Beide oude boeken, want uit 1975, maar de principes van fotografie en cameragebruik veranderen niet. Erg leuk, zeker voor 1,75 euro per stuk!
Daarnaast heb ik een boekje; de digitale spiegelreflexcamera, nikon, van Dre de Man. Leuk overzicht, maar naar mijn idee staat er van alles net niets in, of laat ik 't zo zeggen; het voegt niet veel toe.
Beide oude boeken, want uit 1975, maar de principes van fotografie en cameragebruik veranderen niet. Erg leuk, zeker voor 1,75 euro per stuk!
Daarnaast heb ik een boekje; de digitale spiegelreflexcamera, nikon, van Dre de Man. Leuk overzicht, maar naar mijn idee staat er van alles net niets in, of laat ik 't zo zeggen; het voegt niet veel toe.