Hier wat foto's.
1

2

3

4

5

6

7

8

Je bent sneller met commentaar geven dan dat ik foto's upload SkippySkippy schreef:Is dit het meest interessante aan het schip? Vind het qua onderwerpen niet echt representatief voor een mooi cruiseschip.
Heb je ook foto's gemaakt beelden van het fraaie interieur?
Lijkt mij hard en veel uren werken op zo'n schip.jac49 schreef:Voor mij als ex Kabelgast heel herkenbaar , ik heb bij de Rotterdamse Loyd gevaren.
Jac.
Haha, ik zie het. De later geplaatste foto's spreken mij meer aan!polleke666 schreef:Je bent sneller met commentaar geven dan dat ik foto's upload SkippySkippy schreef:Is dit het meest interessante aan het schip? Vind het qua onderwerpen niet echt representatief voor een mooi cruiseschip.
Ik heb er nog veel meer hoor maar dan word het zo'n hoop.Skippy schreef:Haha, ik zie het. De later geplaatste foto's spreken mij meer aan!polleke666 schreef:Je bent sneller met commentaar geven dan dat ik foto's upload SkippySkippy schreef:Is dit het meest interessante aan het schip? Vind het qua onderwerpen niet echt representatief voor een mooi cruiseschip.
Ik heb hem bijna altijd op f/5,6 staan.Ik denk dat f/5,6 bij een DSLR crop camera hetzelfde is als f/8 analoogGermay schreef:Mooie serie Polleke,alleen valt het me op dat je alle platen stuk voor stuk op F/5.6 en iso 1600 hebt genomen met ook een aantal foto's die je buiten hebt gemaakt nogal wat ruis hebben door die iso 1600.Graag je uitleg.