Dit was eens de trots van Rotterdam

Hier hebben veel mensen mee te maken gehad en nog alleen niet meer hier in dit gebouw

Nog eentje iets verder opgeschoten

Hier ga veel verkeer overheen en bij de eerste zware storm werd de brug afgesloten

jac49 schreef:Wat een fraai uitzicht vanaf die mast.
Hoelang staat hij er al ?dat moeten al heel wat jaren zijn .
Jac.
's Morgens scheen de zon, 's middags was de zon weg en stond er een flinke koude wind op 100 meter hoogte.Ed Schouten schreef:Op zich leuke foto's. Ik vind ze alleen een beetje flets en als je naar het histogram kijkt klopt dat ook. Als ik jou was zou ik hier iets aan doen, kleine moeite en de foto's zien er gelijk een stuk beter uit.
Vanaf 1960 , en ik moet dat weten want ik ben Rotterdammer.jac49 schreef:Wat een fraai uitzicht vanaf die mast.
Hoelang staat hij er al ?dat moeten al heel wat jaren zijn .
Jac.
Hallo Ed,Ed Schouten schreef:Op zich leuke foto's. Ik vind ze alleen een beetje flets en als je naar het histogram kijkt klopt dat ook. Als ik jou was zou ik hier iets aan doen, kleine moeite en de foto's zien er gelijk een stuk beter uit.
Plaatje downloaden en in Photoshop of een ander beeldbewerkingsprogramma bekijken kun je het histogram zien.paulg schreef: waar kijk je naar het histogram?
gegevens kan ik wel zien met iexif.