Batterygrip D50 met ontspanknop
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Zou jij wat foto's willen posten hier van je grip onder de d50? ben wel benieuwd naar de "looks"vfa103 schreef:Ik heb deze grip ook en ik ben hier zeer tevreden over. Bij mij lopen overigens de batterijen die bijgeleverd worden wel sneller leeg dan de originele nikon batterijen, maar goed, is ook imitatie dus kun je van te voren weten!!!!!!!!!!!!!!

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Is deze groupbuy nog actief? Ik ben ook geintresseerd namelijk...Opgezetfan schreef:Ik denk dat deze van plastic is net als de body het voordel is dus dat hier een ontspanknop op zit en het uiterlijk er iets natuurlijker uit ziet dan die Hähnelgrip.marcb_1977 schreef:Ik houd me aanbevolen. Van wat voor materiaal is deze grip gemaakt? Hahnel grip is niet van hoogwaardig materiaal gemaakt en is voor dezelfde prijs te verkrijgen.
Als ik 10 gegadigden kan vinden kost ie € 90,- incl. 2 accu's en verz. kosten naar individueel adres
Deze grip heb ik van www.fotoshopaalten.nl gehad. Van de eerste deed de verticale ontspanner het heel slecht. Ze hebben voor mij zonder veel poespas een neiuwe besteld en hij is hem nog bij mij komen brengen ook.
Voor de verticaler ontspanknop alleen zou ik hem nooit kopen maar de grip vooral met grote objectieven vind ik het en echte aanrader. (of voor mensen met grote handen).
Voor de verticaler ontspanknop alleen zou ik hem nooit kopen maar de grip vooral met grote objectieven vind ik het en echte aanrader. (of voor mensen met grote handen).
Ja zou evt. wel kunnen maar dan moet je wel eerst 1 accu eruit halen, in de body doen, battery klepje weer plaatsen en dan loop je te prutsen met een grote lompe afstandsbediening.
Als je een losse afstandsbediening zoekt kun je beter op het forum zoeken. Ik heb via een inkje op het forum een a.b. besteld. Wel een imitatie maar kostte maar iets van 4 euro en doet het al een paar maand heel goed..
Groetsels Roland
Als je een losse afstandsbediening zoekt kun je beter op het forum zoeken. Ik heb via een inkje op het forum een a.b. besteld. Wel een imitatie maar kostte maar iets van 4 euro en doet het al een paar maand heel goed..
Groetsels Roland