Batterygrip D50 met ontspanknop

Discussies over fotografie met de D40, D40x, D50, D60, D3x00 serie en D5x00 serie
joerig1970

Bericht door joerig1970 » ma jul 23 2007 12:30 am

vreemd ik had een mail gestuurd naar nikon en die beweerde dat er geen grip met ontspanknop bestond voor de d50

Roelof
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Roelof » ma jul 23 2007 12:36 am

Maar dat komt doordat Nikon alle materiaal van derden afraadt.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.

joerig1970

Bericht door joerig1970 » ma jul 23 2007 1:04 am

en waar kan je die grip bestellen

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » ma jul 23 2007 9:15 am

vfa103 schreef:Ik heb deze grip ook en ik ben hier zeer tevreden over. Bij mij lopen overigens de batterijen die bijgeleverd worden wel sneller leeg dan de originele nikon batterijen, maar goed, is ook imitatie dus kun je van te voren weten!!!!!!!!!!!!!!
Zou jij wat foto's willen posten hier van je grip onder de d50? ben wel benieuwd naar de "looks" :)
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

MaSh

Bericht door MaSh » vr jul 27 2007 12:22 pm

Opgezetfan schreef:
marcb_1977 schreef:Ik houd me aanbevolen. Van wat voor materiaal is deze grip gemaakt? Hahnel grip is niet van hoogwaardig materiaal gemaakt en is voor dezelfde prijs te verkrijgen.
Ik denk dat deze van plastic is net als de body het voordel is dus dat hier een ontspanknop op zit en het uiterlijk er iets natuurlijker uit ziet dan die Hähnelgrip.

Als ik 10 gegadigden kan vinden kost ie € 90,- incl. 2 accu's en verz. kosten naar individueel adres :)
Is deze groupbuy nog actief? Ik ben ook geintresseerd namelijk...

scooro

Bericht door scooro » vr aug 03 2007 3:54 pm

Deze grip heb ik van www.fotoshopaalten.nl gehad. Van de eerste deed de verticale ontspanner het heel slecht. Ze hebben voor mij zonder veel poespas een neiuwe besteld en hij is hem nog bij mij komen brengen ook.

Voor de verticaler ontspanknop alleen zou ik hem nooit kopen maar de grip vooral met grote objectieven vind ik het en echte aanrader. (of voor mensen met grote handen).

dendro

Bericht door dendro » za dec 08 2007 12:34 pm

Zo te zien werkt de ontspanknop met infrarood. Betekent dit dat de grip los van de camera ook als afstandsbediening gebruikt kan worden?

scooro

Bericht door scooro » za dec 08 2007 8:52 pm

Ja zou evt. wel kunnen maar dan moet je wel eerst 1 accu eruit halen, in de body doen, battery klepje weer plaatsen en dan loop je te prutsen met een grote lompe afstandsbediening.

Als je een losse afstandsbediening zoekt kun je beter op het forum zoeken. Ik heb via een inkje op het forum een a.b. besteld. Wel een imitatie maar kostte maar iets van 4 euro en doet het al een paar maand heel goed..

Groetsels Roland

Plaats reactie

Terug naar “D40(x), D50, D60, D3x00, D5x00”