Zie verder op NikonRumors.com: http://nikonrumors.com/2012/02/24/500-p ... z1nLIad1QmIn March, the price of the Nikon D700 will drop to $2199.95 in the US. This is $500 reduction from the curent $2,699.95. The price in Europe was already reduced few days after the D800 announcement. The Nikon D700 will be available for sale at least for few more months, maybe even till the end of 2012 (considering that the D90 is still listed on Nikon USA website and available for sale).
Prijsdaling voor de D700 volgens Nikon Rumors
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Prijsdaling voor de D700 volgens Nikon Rumors
Ik heb je bericht even veranderd in een Nederlandse versie. Ik dacht eerst dat ik met spam te maken had, want we zijn niet gewend aan Engels op dit forum. Inhoudelijk is er volgens mij niets veranderd.
Ben trouwens benieuwd of we zo'n lagere prijs hier ook gaan zien. Ik sta op een punt een tweedehands D700 te kopen.
Ben trouwens benieuwd of we zo'n lagere prijs hier ook gaan zien. Ik sta op een punt een tweedehands D700 te kopen.

Nou Pat, hou de adem maar niet in, zoals het artikel vermeld was de prijsverlaging van $500 al eerder in europa doorgevoerd
We moeten nog even wachten of doorsparen dusssss 

- robcctje
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Hallo PatrickPatrick schreef:Ik heb je bericht even veranderd in een Nederlandse versie. Ik dacht eerst dat ik met spam te maken had, want we zijn niet gewend aan Engels op dit forum. Inhoudelijk is er volgens mij niets veranderd.
Kijk maar eens bij Konijnenberg,heeft er zelfs twee liggen.
Gr Rob
Heb bij konijn er net een gekocht vorige week mett 200 clicks op de teller. Top camera en ben erg blij mee.
Prijs was ook erg lekker trouwens
( ons kent ons)
Prijs was ook erg lekker trouwens

( ons kent ons)