Op de dag van bezoek was er geen productie. Toch een paar foto's gemaakt. Dus ik moet nog eens weer terug.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Complicatie daarbij is dat zij kort van te voren bepalen, afhankelijk van de order intake, wanneer ze productie draaien. Ze produceren dus niet elke week. Meestal op woensdag en donderdag en laten dit nu ook de dagen zijn waarop ik ook werkroes schreef:Hallo Jan ,
Je hebt een mooie gedetailleerde serie gemaakt en ben dan ook zeer benieuwd naar je volgende bezoek als er wel productie is![]()
![]()
Groeten Jos
Dank je.jac49 schreef:Een hele mooie serie ,kan je op deze lokatie zo terecht , of heb je een gids nodig.?
Jac.
Naar wat ik al lezende begrijp heb jij de komende tijd nogal wat op de rol staan. Dus heb je binnenkort nog wel gelegenheid of moet ik dat zien in maandenjohn hoenen schreef:Hey Jan, mooie foto's man![]()
Dit is een leuke locatie en de moeite waard om eens te gaan bezoeken.
Misschien wil je eens gids spelen als we met een groepje uit het zuiden (en Tilburg en Breda) komen.
Gr. John.
Jan, je neemt me toch niet kwalijk dat ik een foto in jouw draadje plaats?jan schreef:Op de dag van bezoek was er geen productie. Toch een paar foto's gemaakt. Dus ik moet nog eens weer terug