Lost Alfa's
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Lost Alfa's
Prachtige serie !! Wauw. Z/W zou ook niet misstaan denk ik 

D90 + D50 + D70 IR omgebouwd (665nm filter) ,Nikon AF-S Nikkor 80-200mm 1:2.8 D , Nikon AF-S 24-70 1:2.8G ED, Nikkor 50mm f1.8D, Sigma 10-20 1:4-5.6 DC HSM, Tamron 18-200 F/3.5-6.3 XR , AF-S DX 18-55/3 5-5.6G ,SB400 ,Vanguard Tracker1 Nikon TC-20E III
Dit zal mijn vriendin aan het hart gaan bij het zien van deze klassiekers, zij is een Alfa-gek.
Weer een fraaie serie van jouw hand!
Weer een fraaie serie van jouw hand!
Groeten Marcel
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Hele mooie serie, maar vraag me wel af waarom zoiets maar gewoon kan blijven staan en wegrotten.
Er moet toch een eigenaar/verantwoordelijke voor die puinhoop zijn !?
Van de andere kant weer goed dat het blijft liggen, anders hadden we nooit van deze mooie vorm van fotografie kunnen genieten.
vrgr
Tiny
Er moet toch een eigenaar/verantwoordelijke voor die puinhoop zijn !?
Van de andere kant weer goed dat het blijft liggen, anders hadden we nooit van deze mooie vorm van fotografie kunnen genieten.

vrgr
Tiny
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Gewoon prachtig ,zo zou ik ze ook wel willen (kunnen) maken
Je neemt zeker geen leerlingen aan????
Jac.

Je neemt zeker geen leerlingen aan????

Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
- PanzerFaustNL
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Als je goed kijkt, valt het allemaal nog wel mee, er zit een hoop troep op en vuil, maar weinig roest. Op plaatje 2 lijkt die rode wel een Jaguar E-Type.
Nikon Nikkormat + glas, D7100, D300, D3100, F90X, F80, F65
favoriete combinatie D7100 + 35mm f/1.8
favoriete combinatie D7100 + 35mm f/1.8
-
- Forumlid
Het is een Giulietta Sprint Speciale Bj.1962PanzerFaustNL schreef:Als je goed kijkt, valt het allemaal nog wel mee, er zit een hoop troep op en vuil, maar weinig roest. Op plaatje 2 lijkt die rode wel een Jaguar E-Type.

Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
Hetzelfde bouwjaar als ikjac49 schreef:Het is een Giulietta Sprint Speciale Bj.1962PanzerFaustNL schreef:Als je goed kijkt, valt het allemaal nog wel mee, er zit een hoop troep op en vuil, maar weinig roest. Op plaatje 2 lijkt die rode wel een Jaguar E-Type.,maar pin me er niet op vast.
![]()
Jac.

Groeten Kees
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
Fujifilm X100F
Wat wil jeweten Jac, ik ben bereid iedereen te helpen om betere fotos te maken.jac49 schreef:Gewoon prachtig ,zo zou ik ze ook wel willen (kunnen) maken![]()
![]()
Je neemt zeker geen leerlingen aan????![]()
Jac.
Groeten Kees
Fujifilm X100F
Fujifilm X100F
-
- Forumlid
Nou Kees dat is mischien wel teveel om op te noemen ,maar vooral de compositie vind ik heel belangrijk ,en een klein stapje in fotobewerking zou ook niet verkeerd zijn.KvP schreef:Wat wil jeweten Jac, ik ben bereid iedereen te helpen om betere fotos te maken.jac49 schreef:Gewoon prachtig ,zo zou ik ze ook wel willen (kunnen) maken![]()
![]()
Jac.
Maar we werken er hard aan ,en van foto's bekijken leer je natuurlijk ook.
Jac.
Zoals je in mijn onderschrift kan lezen vind ik de compo het belangrijkste.jac49 schreef:Nou Kees dat is mischien wel teveel om op te noemen ,maar vooral de compositie vind ik heel belangrijk ,en een klein stapje in fotobewerking zou ook niet verkeerd zijn.KvP schreef:Wat wil jeweten Jac, ik ben bereid iedereen te helpen om betere fotos te maken.jac49 schreef:Gewoon prachtig ,zo zou ik ze ook wel willen (kunnen) maken![]()
![]()
Jac.
Maar we werken er hard aan ,en van foto's bekijken leer je natuurlijk ook.
Jac.
Het is een bepaald inzicht, wees niet bang een keer door de knieen te te zakken of een trapje mee te nemen.
als je een goede basis hebt (lees goed belichte foto's) ik het nabewerken een koud kunstje.
belangrijke zaken als witbalans, kleuren e.d. is vaak een kwestie van smaak.
Photoshoppen doe je op gevoel vind ik.
Natuurlijk doen de plugins ook goed hun werk om bv HDR te maken.
ik zie vaak fotos op het forum waarvan ik denk dat er veel meer uit te halen is, door wat nabewerking.
Mocht je specifiefe vragen hebben dan hoor ik het wel.
Groeten Kees
Fujifilm X100F
Fujifilm X100F
-
- Forumlid
Zoals je in mijn onderschrift kan lezen vind ik de compo het belangrijkste.
Het is een bepaald inzicht, wees niet bang een keer door de knieen te te zakken of een trapje mee te nemen.
als je een goede basis hebt (lees goed belichte foto's) ik het nabewerken een koud kunstje.
ik zie vaak fotos op het forum waarvan ik denk dat er veel meer uit te halen is, door wat nabewerking.
Kees bedankt voor je tips,zeker die van de composite's deze zal ik zeker meenemen.
Jac.
Kees bedankt voor je tips,zeker die van de composite's deze zal ik zeker meenemen.
Jac.