iig, dit is voor mij het tweede bezoek, het was weer mooi!
hier wat foto 's:
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

grBr
Wanneer wil je gaan? Volgend weekend ben ik zowizo in de buurt van Doel.john hoenen schreef:Mooie foto's,
Het werkt wel aanstekelijk![]()
Als het weer vandaag wat vrolijker was ging ik die kant uit, maar vooralsnog zijn de voorspellingen somber vandaag.
Misschien dat fotografen uit Breda volgende week zin hebben om mee te gaan....![]()
Gr. John.
Hoi,Galloper schreef:Wanneer wil je gaan? Volgend weekend ben ik zowizo in de buurt van Doel.john hoenen schreef:Mooie foto's,
Als het weer vandaag wat vrolijker was ging ik die kant uit, maar vooralsnog zijn de voorspellingen somber vandaag.
Misschien dat fotografen uit Breda volgende week zin hebben om mee te gaan....![]()
Gr. John.
Effe checken: donderdag Gruppo Sportivo in Zoetermeer, vrijdag Better Bodies in Aartselaar (B), zaterdag bijkomen, zondag Doel (B). Moet lukken. Gisteren was m'n agenda nog leeg :mrgreen:john hoenen schreef:Hoi,Galloper schreef:Wanneer wil je gaan? Volgend weekend ben ik zowizo in de buurt van Doel.john hoenen schreef:Mooie foto's,
Gr. John.
Ja ik had komend weekend en eigenlijk zondag willen gaan, maar heb een ding over het hoofd gezien![]()
Mijn schoonmoeder viert a.s. zondag haar verjaardag.![]()
Dus ik moet het een weekje verschuiven.
Gr. John.