Het Wolkenmannetje
-
polleke666
Het Wolkenmannetje
Stapel wolken blijven mij fascineren. Ik zie hier een krom mannetje met een muts op , zou de kerstman kunnen zijn.

- Opa Ron
- Forumlid

- Contacteer:
Re: Het Wolkenmannetje
Een mannetje ik zie er twee , mooie foto.
-
polleke666
yep !Peterpan schreef:Een bokser mannetje
Goed gezien Polleke
-
polleke666
hahaha , jij komt wel door de psychologische test heenPeterpan schreef:Verderop zie ik nog Pino en Ernie
-
Peterpan
Nou...............helemaal links onderin zie ik nog een berenkop
(nu stop ik met zoeken. Dadelijk ga ik nog aan mezelf twijfelen, hahahahahahah)
-
polleke666
Inderdaad een zwart berenkoppie en lijkt wel of ie snuiftPeterpan schreef:Nou...............helemaal links onderin zie ik nog een berenkop![]()
-
Dennis K
Inderdaad, Ernie van Pino daar dacht ik ook als eerste aanPeterpan schreef:Verderop zie ik nog Pino en Ernie
- Marwo
- Forumlid

- Contacteer:
Mooi... zijn al duizenden liedjes over gemaakt. Maar deze foto beeld 'm heel mooi uit.
were cloudbusting daddy!! (by Kate Bush)
in mijn DoKa zie ik niets...
-
polleke666
Ik zie zelf nog drie bloedmooie naakte vrouwen... maar misschien moet ik maar weer een afspraak maken met m'n psychiater. 
-
polleke666
Is dat niet die clip van Kate Bush met Donald Sutherland als haar vader ?Marwo schreef:Mooi... zijn al duizenden liedjes over gemaakt. Maar deze foto beeld 'm heel mooi uit.
ken ik me nog herinneren.
http://www.youtube.com/watch?v=3gGCFETFlQw" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Peterpan
AiAi....................toch maar even een afspraak maken met de sjrenkpolleke666 schreef:Ik zie zelf nog drie bloedmooie naakte vrouwen... maar misschien moet ik maar weer een afspraak maken met m'n psychiater.
-
CoenB
Deed me denken aan Pixar's Partly Cloudy!
http://www.youtube.com/watch?v=0y6zNZhB ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
(deze is in spiegelbeeld en belabberde kwaliteit!)
Ik zag er zo'n wolkenmannetje in met een baby!
http://www.youtube.com/watch?v=0y6zNZhB ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
(deze is in spiegelbeeld en belabberde kwaliteit!)
Ik zag er zo'n wolkenmannetje in met een baby!
- gvdnberg
- Webredactie

- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Daar zijn wel pilletjes voor.......of tegen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:polleke666 schreef:Ik zie zelf nog drie bloedmooie naakte vrouwen... maar misschien moet ik maar weer een afspraak maken met m'n psychiater.
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr