1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Bedankt John. Het is een mooie locatie (inderdaad).john hoenen schreef:Hey Rene,
Mooie foto's van een interessante locatie, ik heb daar ooit eens 2 liftjes bij de keuken gemonteerd.
Ik had wel op je gerekend, zoals je op de foto kan zienjohn hoenen schreef:Je was dus in de buurt vandaag, en niet even bellen he.![]()
Dan hadden we het onderwerp van de laatste foto samen eens goed kunnen bestuderen.
Tja, ik weet niet of de dames mee willenjohn hoenen schreef:Je kunt beter in Limburg komen wonen, dan hoef je niet altijd zo ver te rijden![]()
Gr. John.
Dank je wel RobRob in Brunssum schreef:Mooie foto's op een rustige dag.
Geeft een bepaalde rust weer die daar heerst.
8 als favoriet... mooie witte tinten met een verschrikte?....non! Mooi.
JacTrum schreef:Ruldoc? Ik dacht 'Dat is toch Rolduc'?
Ik vind het een fraaie serie.Rolduc is ook erg mooi om te fotograferen. Die pater op zijn fiets en die non in de gang voegen wel wat toe. Het viel me niet op dat je daar met een tekort aan objectieven hebt rondgelopen, maar ik kan me herinneren dat er nog wel erg fraaie locaties zijn waarvan je geen foto's hebt gemaakt. De zalen boven bijvoorbeeld.
Dank je wel Jac, goed gezien. Op mijn website staat het gelukkig wel goed geschrevenJacTrum schreef:Ruldoc? Ik dacht 'Dat is toch Rolduc'?
Ik vind het een fraaie serie.Rolduc is ook erg mooi om te fotograferen. Die pater op zijn fiets en die non in de gang voegen wel wat toe. Het viel me niet op dat je daar met een tekort aan objectieven hebt rondgelopen, maar ik kan me herinneren dat er nog wel erg fraaie locaties zijn waarvan je geen foto's hebt gemaakt. De zalen boven bijvoorbeeld.
Had ik er toch een paar minder moeten drinken misschien???john hoenen schreef:JacTrum schreef:Ruldoc? Ik dacht 'Dat is toch Rolduc'?
Heel goed gezien Jac,![]()
Ik denk toch dat het door foto 10 komt.![]()
Maakt niet uit Rene, de foto's zijn er niet minder om.![]()
Gr. John.
Thanks Jac.jac49 schreef:Renee voor mij foto 10, dat ongeopend flesje wacht op mij![]()
Een prachtige serie.heb je weer gemaakt.![]()
Jac.
Bedankt voor je reactie GalloperGalloper schreef:Je kan wel zien dat het een haast klus was om bij het bier te komen
Mooi spul... de foto's ook