Fotopocket Nikon D80 nu in de winkel....
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Fotopocket Nikon D80 nu in de winkel....
Hallo allemaal en in het bijzonder de eigenaren van een D-80 :mrgreen: .
Monique heeft vandaag de fotopocket van de Nikon D80 opgehaald.
Het boekje is geschreven door Christian Haasz en het boekje is van Easy Computing.
Het boekje is de ideale aanvulling zijn op de handleiding van de D-80.
Ik heb het net door gebladerd, 't ziet er goed uit.
Veel plaatjes, uitleg over RAW, hoe om te gaan met ruis,
kortom een boekje waar we allemaal wat aan kunnen hebben.
Groetjes Eelco & Monique
Monique heeft vandaag de fotopocket van de Nikon D80 opgehaald.
Het boekje is geschreven door Christian Haasz en het boekje is van Easy Computing.
Het boekje is de ideale aanvulling zijn op de handleiding van de D-80.
Groetjes Eelco & Monique
http://500px.com/EelcoVandeKamp
- EelcoD7100
- Forumlid
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Hoi D'80s,
boekje heb ik inmiddels in het bezit. Nu vertelde mij laatst iemand dat er ook video-handleidingen-instructies voor de D80 on-line staan. Ik heb het forum doorzocht maar kan niets vinden daarvan. Hebben jullie enig idee?
Jolanda
boekje heb ik inmiddels in het bezit. Nu vertelde mij laatst iemand dat er ook video-handleidingen-instructies voor de D80 on-line staan. Ik heb het forum doorzocht maar kan niets vinden daarvan. Hebben jullie enig idee?
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
- Jolanda
- Clublid
- Contacteer:
@roelof
dit is wat ik bedoelde, maar ik had inmiddels de Engelse versie ook al gevonden (overigens ook vannacht). Het is misschien simpel, maar wel handig voor mij om mee te beginnen om de D80 te leren kennen. Ik dacht echter ook dat er een NL-versie was, maar die heb ik nog niet gevonden. Destijds bij onze F5 hadden we er een videoband bij gekregen in het NL, ik hoopte dat er nu een tutorial in het NL zou bestaan. Dank voor het meezoeken en als ik nog iets vind, zal ik het hier plaatsen. Het is sowieso een handige link, ook voor andere types zoals de D3, D300, D307, Dx5 etc. etc. (
) Nogmaals bedankt Roelof!
@Hans
ik ga jouw site ook nog even doorzoeken. Had van de week al een keer de uitleg over de diverse lenzen (of is het nou toch lensen?) en bijbehorende lettercombinaties doorgenomen. Ook erg handig! Bedankt voor het meedenken.
Ik blijf mij aanbevolen houden voor tips!
Jolanda
dit is wat ik bedoelde, maar ik had inmiddels de Engelse versie ook al gevonden (overigens ook vannacht). Het is misschien simpel, maar wel handig voor mij om mee te beginnen om de D80 te leren kennen. Ik dacht echter ook dat er een NL-versie was, maar die heb ik nog niet gevonden. Destijds bij onze F5 hadden we er een videoband bij gekregen in het NL, ik hoopte dat er nu een tutorial in het NL zou bestaan. Dank voor het meezoeken en als ik nog iets vind, zal ik het hier plaatsen. Het is sowieso een handige link, ook voor andere types zoals de D3, D300, D307, Dx5 etc. etc. (

@Hans
ik ga jouw site ook nog even doorzoeken. Had van de week al een keer de uitleg over de diverse lenzen (of is het nou toch lensen?) en bijbehorende lettercombinaties doorgenomen. Ook erg handig! Bedankt voor het meedenken.
Ik blijf mij aanbevolen houden voor tips!
Jolanda
- EelcoD7100
- Forumlid
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
Een lens zit in een vergrootglas of een eenvoudige leesbril. Ik heb het meestal over objectieven als het om die dingen gaat die je wel eens in plaats van een camera dop op je fototoestel zet.Jolanda schreef:@Hans
ik ga jouw site ook nog even doorzoeken. Had van de week al een keer de uitleg over de diverse lenzen (of is het nou toch lensen?) en bijbehorende lettercombinaties doorgenomen. Ook erg handig! Bedankt voor het meedenken. Jolanda
Re: Fotopocket Nikon D80 nu in de winkel....
'k Heb dit boekje ook gekocht.D-80's schreef:Het boekje is de ideale aanvulling zijn op de handleiding van de D-80.
't Is een zéér interessante aanvulling op de handleiding & wat er op 't internet allemaal te lezen is, voor een amateur zoals ik met een spiegelreflex zoals m'n D80.

- Jolanda
- Clublid
- Contacteer:
.Een lens zit in een vergrootglas of een eenvoudige leesbril. Ik heb het meestal over objectieven als het om die dingen gaat die je wel eens in plaats van een camera dop op je fototoestel zet.
Even snel gezocht op dit forum op het woord lens: 1834 berichten die al voldoen aan dit woord..... Blijkbaar ben ik toch niet de enige die dit woord gebruikt?!......