1.

2.

3.

Ik vergeet altijd drie dingen. Namen, gezichten en nog wat.......
Jammer want ik vind deze versie ook zeker geslaagd en persoonlijk mooierRvDam schreef:Bedank voor de reacties. De bewerking van de huid valt wel mee maar door de make-up en de stand van de flitsers toont het vlakker. Dit was wel het doel vandaar dat we de flitsers recht van voren en met een grote octabox hebben geplaatst. Daarna nog minimaal met Photoshop nog wat nabewerkt.
De bewerking van Riemke is op zich wel mooi maar de kleuren zijn te warm en dat is niet onze keuze. Zou je hem weer weg willen halen.
Ik vergeet altijd drie dingen. Namen, gezichten en nog wat.......
Wat een onzinSwederD70 schreef:Ben het eens met Riemke, wb klopt niet helemaal en dat heeft weinig met smaak te maken, grotendeels gewoon techniek.
Wanneer heb ik aangegeven dat ik het gek vindt dat mensen opmerkingen hebben? Ik heb alleen gevraagd of Reimke zijn bewerking wil verwijderen omdat ik niet graag wil dat andere mijn foto's gaat bewerken. Misschien is dit iets wat ik in mijn handtekening moet zetten en was dit niet helemaal duidelijk. En als mensen opmerkingen geven, moet ik het dan blindelings met deze opmerkingen eens zijn?SwederD70 schreef:Je plaatst de foto's in boordelingen en vind het dan gek als mensen opmerkingen hebben?
zet hem dan in presentaties.
Op foto 1 heeft ze een zwarte hoofddoek op (hoofdvodde zou een politicus zeggen) en deze valt weg in de zwarte achtergrond. Dus meer ruimte boven zou alleen loze ruimte zijn naar mijn mening. Persoonlijk zou er nog meer af mogen maar dat mag niet van mijn assistent. Het is zijn dochter.SwederD70 schreef:Jammer van de krappe uitsnede bij #1