Goedemiddag.
Ik heb vanmiddag mijn Coolpix camera van de kast laten kletteren en nu krijg ik een zwarte ronde waas op foto's die ik maak dus ik ga er maar vanuit dat er iets goed mis is met de lens.
Ik wil dit graag laten maken aangezien de camera nog niet zo lang geleden is aangeschaft en daarom zit ik met de brandende vraag wat mij dit gaat kosten en of het überhaupt wel de moeite waard is.
Alvast bedankt.
Coolpix S3100
- Germay
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Coolpix S3100
Ik denk dat je het beste Nikon kan vragen wat het gaat kosten als je de camera heb opgestuurt en daarna pas hoort wat het gaat kosten.Je vraag is het zelfde als mijn auto in de kreukels zit en op een auto forum gaat vragen wat gaat dat kosten,zonder de details te kennen. 
N.B.Ik zie dat je nieuw ben heb je je al voorgesteld,wel zo handig, weten we wie we voor ons hebben.

N.B.Ik zie dat je nieuw ben heb je je al voorgesteld,wel zo handig, weten we wie we voor ons hebben.
Wat ik eerst NIKON probeer ik nu te verbeteren.
Met een vriendelijke groet,
Gert.
Camera D7000,en tig lichtsterk glaswerk hangend aan de Black-Rapid.
Gert.
Ik dacht al dat ik die reactie zou krijgen maar ik denk vraag het toch maar eventjes voor het geval iemand het ongeveer weet.
Ik kwam via Google Nikon Service Point tegen (http://www.nikonservice.nl/) en weet iemand of deze service betrouwbaar is?
Ik kwam via Google Nikon Service Point tegen (http://www.nikonservice.nl/) en weet iemand of deze service betrouwbaar is?
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Beste NK,
Welkom op dit forum van liefhebbers.
Ik begrijp jouw vraag maar ben (in tegenstelling tot Den Uyl) niet blij dat jer de vraag hier stelt.
De enige die dat kan zeggen is een techicus van Nikon Service in Beverwijk; dat na enig onderzoek.
Overigens is de kans dat een Coolpix van zoiets economisch te repareren is gering, maar als er slechts een draadje los zit is inspectie (of nader onderzoek) wellicht toch de moeite waard.
Beverwijk is voor Nederland het enige geautoriseerde (en goede) reparatie-adres.
Inspectie/prijsopgave kost enige tientjes, en transportkosten.
Groeten, Gijs
Welkom op dit forum van liefhebbers.
Ik begrijp jouw vraag maar ben (in tegenstelling tot Den Uyl) niet blij dat jer de vraag hier stelt.
De enige die dat kan zeggen is een techicus van Nikon Service in Beverwijk; dat na enig onderzoek.
Overigens is de kans dat een Coolpix van zoiets economisch te repareren is gering, maar als er slechts een draadje los zit is inspectie (of nader onderzoek) wellicht toch de moeite waard.
Beverwijk is voor Nederland het enige geautoriseerde (en goede) reparatie-adres.
Inspectie/prijsopgave kost enige tientjes, en transportkosten.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
- Germay
- Forumlid
Ik heb het vermoeden of je neem de boel in de maling(zie je vraag over Nikon service point) of je vertouwen in het Nikon service point is nul komma nul.NKLong schreef:Ik dacht al dat ik die reactie zou krijgen maar ik denk vraag het toch maar eventjes voor het geval iemand het ongeveer weet.

Gert.
Gert.
Luister vriend, ik ben een leek wat camera's betreft en ik heb daarom ook geen idee wat wel en wat niet betrouwbaar is en daarom die vraag.Germay schreef:Ik heb het vermoeden of je neem de boel in de maling(zie je vraag over Nikon service point) of je vertouwen in het Nikon service point is nul komma nul.NKLong schreef:Ik dacht al dat ik die reactie zou krijgen maar ik denk vraag het toch maar eventjes voor het geval iemand het ongeveer weet.
Uit uw antwoord kan ik dus opmaken dat die service pointer zeer betrouwbaar is en daar gerust mijn camera kan laten na kijken.
- Germay
- Forumlid
Uiteraard kan je daar je camera na laten kijken, Nikon is toch een zeer betrouwbaar merk even opsturen of langsgaan in Beverwijk en je weet het "vriend".
Gert.
Gert.