1)

2)

3)

4)

Mijndert schreef:feli Steven.
Ziet er goed uit.
Nu nog wat grooooooote en kleine objecten in je nieuwe ruimte "nemen"
:lol: mijndert
Dankjewel Dirk. Ik heb een Elinchrom D-Lite IL 4/4 set. Dat zijn twee 400 watt flitskoppen met softboxen. Daarnaast nog een reflector die ik NIET altijd weet op te vouwen zoals je kunt zien :mrgreen:Drikus70 schreef:Mooie foto's Steven.
Ik ben benieuwd hoe je je studiootje hebt ingericht.
Welke (flits) apparatuur heb je gebruikt?
Wel vind ik het perspectief op foto 3 en 4 een beetje 'groothoekerig'.
Weet niet of dit een bewuste keuze was.
Persoonlijk vind ik foto 2 de mooiste; mooi portret!
Gr Dirk
Dankjewel Jacjac49 schreef:Een meer dan prima begin ,ik vind de portretten gaaf.
Jac.
Hahaha nou liever niet grrrrrrrr %#$! :mrgreen:Drikus70 schreef:Goeie instructievideo Steven. Dat opvouwen van het scherm is echt een fluitje van een cent![]()
Leuk dat je nou net het scherm goed opvouwt en dit dan buiten beeld doet. Weet ik nog niet hoe het moet....!
Kan je het filmpje nog een keer overdoen zodat ik de truc ook kan zien?
Met een kleintje is een achtje voldoende Mijndert, met dit formaat moet er echter nog een cirkel in het achtje. Neem tegenwoordig gewoon iemand mee die wel stevig staat en "de slag" onder de knie heeftMijndert schreef:Steven, wat een film![]()
![]()
![]()
Ik heb een klein schermpje, en als je een ACHT maakt, is het zo gepiept.
mijndert
Hahaha. Als jij lachend je kuiten bent gaan strekken in het 2 meter bakkie, dan zie ik het als MISSIE GESLAAGD!rbfoto.nl schreef:Sorry voor het off topic gaan maar WAT EEN GEWELDIG FILMPJE!
Ik heb me ROT gelachen haha
Bedankt, met een glimlach naar bed is toch het mooiste wat je kan gebeuren.
HmpffArthur Mol schreef:Zeg Steven, kan je dat scherm vanavond meenemen naar Slikkerveer en demonstreren? Geeft een leuke draai aan de inloop avond..![]()