dierentuin amersfoort

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
mcbean
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: dierentuin amersfoort

Bericht door mcbean » do mar 22 2012 1:12 pm

bedankt voor alle reactie,s wat een gedoe met de WB ik heb alle andere foto,s bekeken maar kan geen afwijking van kleur ondekken
de WB stond inderdaad op auto , normaal heb ik hem op bewolkt staan , maar het licht was zo wisselend dat ik maar voor auto heb gekozen
Amersfoort is een hele mooie dierentuin vooral de jonge neushoorn en ezel zijn erg leuk
Laatst gewijzigd door mcbean op vr mar 23 2012 1:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

André
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: dierentuin amersfoort

Bericht door André » do mar 22 2012 8:23 pm

Mooie foto's, en inderdaad heeft Amersfoort het glas goed voor elkaar, behalve bij de beren, maar die krijgen binnenkort een nieuw verblijf. Ik heb overigens in de kop even "Amersfoord" aangepast naar "Amersfoort", want als inwoner van deze mooie stad kan ik dit foutje natuurlijk niet aanzien.

Wat witbalans betreft, als de omstandigheden erg wisselend zijn, zet ik mijn Witbalans altijd op 5000K. Ik hoef er dan meestal niets aan te veranderen in de nabewerking. In de praktijk staat mijn camera dus eigenlijk nooit op auto witbalans maar bijna altijd op 5000K
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.

Knoetsoer
Forumlid
Forumlid

Re: dierentuin amersfoord

Bericht door Knoetsoer » do mar 22 2012 8:59 pm

wdejong schreef:
KvP schreef:
EdwinKort schreef:Misschien vegetarische tijger :)
of een millieu bewuste
het lijkt in ieder geval geen schimmel :mrgreen:
Of iets verkeerds gegeten :wink:
Nikon Z6III - Nikon D7100 - Nikon AF-S 50mm f1.8G - Nikon AF-S 24-120mm f/4G ED VR - Nikon Z180-600 mm f5.6-6.3 VR - Tamron 70-210mm f/4.0 di vc usd - Nikon SB700

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”