Photoshop CS6 in beta
- yo-1
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Photoshop CS6 in beta
http://labs.adobe.com/technologies/photoshopcs6/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nikon: D4, 14-24 F2.8, 24-70 F2.8, 24-120 F4, 70-200 F2.8 VRII, 300 F2.8 VRII, SB-900, SB-700, TC-14 II
- ArjanL
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Photoshop CS6 in beta
Gedownload.
Je moet een registratie voor Adobe Labs hebben of maken.
Komt na installatie in een eigen nieuwe map.
Interface heeft het donker grijs van Lightroom. Ik heb nog niet serieus gezocht of dit veranderd kan worden.
Zitten leuke 'blur'mogelijkheden in (voor zover je die gebruikt). Heb nog niet op snelheid kunnen proberen.
Edit: Let op, alle bestandsassociaties (default editor) in bv. Bridge worden na installatie overgenomen door CS 6. Hoop werk om dit weer terug te zetten als je dit niet wil.
Je moet een registratie voor Adobe Labs hebben of maken.
Komt na installatie in een eigen nieuwe map.
Interface heeft het donker grijs van Lightroom. Ik heb nog niet serieus gezocht of dit veranderd kan worden.
Zitten leuke 'blur'mogelijkheden in (voor zover je die gebruikt). Heb nog niet op snelheid kunnen proberen.
Edit: Let op, alle bestandsassociaties (default editor) in bv. Bridge worden na installatie overgenomen door CS 6. Hoop werk om dit weer terug te zetten als je dit niet wil.
http://www.arjanlaging.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Omdat het kan, wil niet zeggen dat het ook moet!
Omdat het kan, wil niet zeggen dat het ook moet!
Aantal geweldige verbeteringen ten opzichte van CS5. Verbeterde content aware fill en het nieuwe content aware replace ziet er indrukwekkend uit. Koop hem ook direct aan als hij uitkomt.
- Kamiel
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Hoi Steven,
heb jij misschien een goede tip om CS6 aan te schaffen? Ik bedoel prijs-technisch. Ik heb CS5 in de VS voor $638,- gezien in de MacMall. Dat is nog steeds veel geld, maar betaalbaar.
Groeten,
Kamiel
heb jij misschien een goede tip om CS6 aan te schaffen? Ik bedoel prijs-technisch. Ik heb CS5 in de VS voor $638,- gezien in de MacMall. Dat is nog steeds veel geld, maar betaalbaar.
Groeten,
Kamiel
Hoi Kamiel,Kamiel schreef:Hoi Steven,
Groeten,
Kamiel
Ik koop via Surfspot. Als je studerende kinderen hebt, zelf studeerd of medewerker bent in het onderwijs dan kun je hier kopen tegen sterk gereduceerde tarieven. CS5 Creative Suit (pakket incl. photoshop, Dreamweaver, Flash, Bridge etc, etc) kost bv normaal €2100,00 en die koop je dan voor een tientje of 4.
- Kamiel
- Clublid
Photoshop CS6 in beta
Dankjewel voor de tip Steven. Helaas heb ik die mogelijkheden niet. Wie weet komt Adobe met een schitterende aanbieding. LR4 hebben ze ook zeer aantrekkelijk wat prijs betreft gemaakt.
Groeten,
Kamiel
Groeten,
Kamiel
Niemand in kennisenkring of familie met naar school gaan de kinderen?Kamiel schreef:Dankjewel voor de tip Steven. Helaas heb ik die mogelijkheden niet. Wie weet komt Adobe met een schitterende aanbieding. LR4 hebben ze ook zeer aantrekkelijk wat prijs betreft gemaakt.
Groeten,
Kamiel
Het zou zo maar mogelijk kunnen zijn dat PS los voor een goede prijs word aangeboden maar ik denk het niet. Adobe wil denk ik met de nieuwe prijsstelling van LR de massa bereiken. PS is te complex voor de massa.
Fingers crossed

- Kamiel
- Clublid
Photoshop CS6 in beta
Dan moet ik eens met mijn broertje gaan praten. Hij heeft 2 naar school gaande kinderen. Ik ga zeker op surfspot kijken! Nogmaals bedankt!
Kamiel
Kamiel