Denk niet dat je last hebt van deze fouten, wellicht met migreren van de oude bibliotheek maar die had je denk niet Pat? Adobe lost dit soort dingen altijd heel rap op.Patrick schreef:Opvallend grote fouten als je nagaat dat er toch best lang een beta versie in omloop is geweest...
Lightroom 4 is uit
Re: Lightroom 4 is uit
-
OnlinePatrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Dat van die plugins die niet werken vind ik een soort fout waarvan ik niet snap dat dat erdoor geglipt is.
Mijn LR activiteiten zijn inderdaad al wat langer geleden. Maar ik zit niet zonder! Maar ik ben vooralsnog met nieuwe voorraad bezig.
Mijn LR activiteiten zijn inderdaad al wat langer geleden. Maar ik zit niet zonder! Maar ik ben vooralsnog met nieuwe voorraad bezig.
Er was al een work around voor het plugin verhaal op het net. Dat had ik iig eergisteren ergens gelezen. Bron? Sorry weet um niet meer te vinden, maar hij was er welPatrick schreef:Dat van die plugins die niet werken vind ik een soort fout waarvan ik niet snap dat dat erdoor geglipt is.

- ArendV
- Forumlid
- Contacteer:
Ik had één van de issues
"Edit in Photoshop Workflow" geeft bij mij in ieder geval geen problemen bij Elements 9.
Het niet werken van de Nik plug-ins is de grootste bug die inderdaad voorzien had kunnen zijn, mijn beperkte plug-ins (waaronder Topaz) werken gewoon.
Maar dat is opgelost in een korte chatsessie met Adobe support.Serial Number Delivery from Adobe.com Store
"Edit in Photoshop Workflow" geeft bij mij in ieder geval geen problemen bij Elements 9.
Het niet werken van de Nik plug-ins is de grootste bug die inderdaad voorzien had kunnen zijn, mijn beperkte plug-ins (waaronder Topaz) werken gewoon.
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
Kijk, dat is een antwoord wat ik niet verwacht had. Ik had echt niet aan de clubkorting gedachtSteven schreef:Uiteraard met de clubkorting bij Kamera Express kopen, dan komt de full versie op €116,00 geodkoper kan nietDaniel123 schreef:Ander vraagje aan iedereen die Lightroom 4 inmiddels aangeschaft hebben.
Doen jullie dat allemaal via de website of is er ook nog een verdwaalde die hem ergens in een winkel heeft aangeschaft?met dank aan ons cluppie :mrgreen: vandaag besellen, morgen op je deurmat

Zat meer te denken aan dat het in de winkel duurder zou zijn. Toch maar is langs gaan bij onze vrienden van Kamera Express.
Kijken of het klopt wat er gezegd wordt. Ik ben (helaas) nog steeds iemand die liever in een winkel koopt

Thanks, Steven
Vergeet je clubpas niet mee te nemen
en reserveer eventueel een exemplaar via de telefoon. Weet niet hoe ver je moet rijden maar jammer als je voor niets komt.

Ver rijdenSteven schreef:Vergeet je clubpas niet mee te nemenen reserveer eventueel een exemplaar via de telefoon. Weet niet hoe ver je moet rijden maar jammer als je voor niets komt.

Nou dan ben je morgen €116,00 armer en een LR4 rijker
dat word een goed weekend!

Ehhh: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 20#p513073Steven schreef:Er was al een work around voor het plugin verhaal op het net. Dat had ik iig eergisteren ergens gelezen. Bron? Sorry weet um niet meer te vinden, maar hij was er welPatrick schreef:Dat van die plugins die niet werken vind ik een soort fout waarvan ik niet snap dat dat erdoor geglipt is.
Willem.
- Robin
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Nog even een link uit een twitter bericht van Piet van den Eynde: https://twitter.com/#!/mtwpiet/status/1 ... 16/photo/1
Greetz... Robin
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Willem.
- jan
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
2 Februari jl. LR3 aangeschaft (50% aanbieding) en 21 maart jl., na aanmelding 6 maart jl. bij Adobe, upgrade LR4 kostenloos ontvangen. 

Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
- Kamiel
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Lightroom 4 is uit
Deze week wordt een update voor LR4 verwacht. Hier is de link: https://m.getsatisfaction.com/photoshop ... _this_week" onclick="window.open(this.href)return false;
Ik hoop dat het werkt. Er staat een "m" in de link, omdat ik dit vanaf mijn iPhone stuur.
Groeten,
Kamiel
Ik hoop dat het werkt. Er staat een "m" in de link, omdat ik dit vanaf mijn iPhone stuur.
Groeten,
Kamiel
Makkelijk:
Er staat gewoon:
Lightroom 4 Update from the Team - Update scheduled for this week
Thanks for everyone's patience and feedback on the Lightroom 4.0 release. As noted in last week's blog post we've identified several issues with this initial release including a few conditions where performance slowdowns could occur.
We realize that many customers are quite anxious for an update and we're working hard to deliver one this week.
Regards,
Tom Hogarty
Er staat gewoon:
Lightroom 4 Update from the Team - Update scheduled for this week
Thanks for everyone's patience and feedback on the Lightroom 4.0 release. As noted in last week's blog post we've identified several issues with this initial release including a few conditions where performance slowdowns could occur.
We realize that many customers are quite anxious for an update and we're working hard to deliver one this week.
Regards,
Tom Hogarty
Willem.