1.

2.

3.

4.

5.

De volledige serie is hier te zien: http://www.genster.nl/2011ev/2012/Schev ... ingen.html
Dank voor je reactie.a vgastel schreef:Het is weer een mooie serie zo als we gewend zijn van je.
Heb je bewust voor zwart wit gekozen graag de reden hier voor en welk programma heb je hier voor gebruikt.
Wat voor camera heb je gebruikt.
zIE ALLEEN geen exif gegevens vind dit alijd fijn om eens te zien hoe je hem ingesteld hebt.
Thanks!John Hoenen schreef:Wederom weer prachtige foto's Rene.
Ze geven de sfeer erg goed weer.
Erg apart in z/w.
Gaaf! Krijgen we foto's hier te zien?John Hoenen schreef:Wij hebben vandaag een dagje Luik gedaan, eerst de markt op La Batte en daarna naar het nieuwe station geweest.
Gr. John.
Bedankt Rob!Rob in Brunssum schreef:Mooie serie met nr.4 die mij een echt een terug in de tijd gevoel geeft.
Verder ook mooie foto's op jouw site!
Genster schreef:Thanks!John Hoenen schreef:Wederom weer prachtige foto's Rene.
Erg apart in z/w.
Gaaf! Krijgen we foto's hier te zien?John Hoenen schreef:Wij hebben vandaag een dagje Luik gedaan, eerst de markt op La Batte en daarna naar het nieuwe station geweest.
Gr. John.
Ja, zit me maar even lekker nieuwsgierig te maken...John Hoenen schreef:Genster schreef:Thanks!John Hoenen schreef:Wederom weer prachtige foto's Rene.
Erg apart in z/w.
Gr. John.
De foto's komen er aan Rene.
Ik moet nog even bijkomen van de indrukken die vandaag op de markt op me af zijn gekomen.![]()
Wat een diversheid aan mensen en culturen, het heeft wel een aantal leuke sfeervolle plaatjes opgeleverd.
Gr. John.
Dank je NielsNiels schreef:Weet je zeker dat het gisteren was Genster? Foto 1 en 4 kunnen zo in 1970 gemaakt zijn![]()
Erg fraai hoor, mooi in zwart wit omgezet!!
Gr. Niels