Nieuw: D800 en D800E
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Re: Nieuw: D800 en D800E
Nog steeds geen bericht gehad van kananaberg, baal ondertussen stevig wordt weer een Pasen.........om over te slaan
- HetFotoAtelier
- Forumlid
- Contacteer:
Tja ik ook niet, wanneer heb jij hem besteld bij k'berg?
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Dan kunnen ze bij Nikon van mij part mijn rug op.haya99 schreef:Wat me echter verbaasde; men beweerde dat de prijs van de D800 voor alle nieuwe bestellingen nu € 580,- hoger zou zijn.
Ik hield er al een tijdje rekening mee om low profile te gaan, maar sinds de onheilstijding van vorige week en deze prijsverhoging zit er voor mij zeker weten geen D800 in.
Gelukkig hebben we de foto's nog

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
@lock: De adviesprijs van Nikon is niet veranderd. De winkel rommelt met de prijzen!
Die prijsverhoging gold alleen voor Engeland, daar is de prijs nu vergelijkbaar met hier. Nikon UK had een fout gemaakt.
- Sharkey
- Forumlid
- Contacteer:
Van een prijs verhoging is hier in NL nog niets te merken, zeker hier niet MaxICT--> €2480.01
Niet op voorraad (vanzelfsprekend) maar als je toch voornemens ben een D800 aan te schaffen, zou ik hier toch ook maar eens informatie inwinnen.

Niet op voorraad (vanzelfsprekend) maar als je toch voornemens ben een D800 aan te schaffen, zou ik hier toch ook maar eens informatie inwinnen.
Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Dat is ex BTW.Sharkey schreef:Van een prijs verhoging is hier in NL nog niets te merken, zeker hier niet MaxICT--> €2480.01![]()
![]()
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat
Groet Giso
Groet Giso
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Je hebt gelijk. Sorry. Ik had niet goed gekeken.
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat
Groet Giso
Groet Giso
Winkel beweerde dat het een prijsverhoging van Nikon was.Patrick schreef:@lock: De adviesprijs van Nikon is niet veranderd. De winkel rommelt met de prijzen!
Camera.nl (Barendrecht).flitslicht schreef:Welke winkel was dat?
Hmm, hij is daar nu duurder dan de E versie. Overal anders is de prijs gewoon hetzelfde. Lijkt me een fout van de winkel.
Was echt het verhaal van toegenomen vraag etc. etc. Geen fout, maar vind het net zo moeilijk te vatten als ieder ander.flitslicht schreef:Hmm, hij is daar nu duurder dan de E versie. Overal anders is de prijs gewoon hetzelfde. Lijkt me een fout van de winkel.
- Sharkey
- Forumlid
- Contacteer:
haya99 schreef:Camera.nl (Barendrecht).flitslicht schreef:Welke winkel was dat?

Hoe maak je slechte reclame voor je zelf .... $$ in de ogen bij Camera.nl ?

Net te laat, Flits was me voor (ach sneller als licht, kan nie)
Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )