Nikon Corporation heeft op 14 juli jl. de letter/cijfer-combinatie - D200 - in de VS officieel laten registreren. We mogen/kunnen dus aannemen dat er een Nikon D200 op komst is. Waarschijnlijk (gelet op de nummering) een opvolger van de D100. Hopenlijk blijft de kwalitiet gehandhaafd en plakt men er niet al te veel onzin (200 programma's en opname-assistenten e.d.) op/aan.
Op diverse websites doen diverse speculaties de ronde. Nikon's hoofdkantoor in Tokio is tot en met 31 juli gesloten, dus volgende maand horen we waarschijnlijk meer.
Nico
Nikon D200
- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
In het geruchtencircuit was onlangs ophef over deze pagina: http://publish.it168.com/2005/0119/20050119506101.shtml
Fake... Of niet...
Fake... Of niet...

Eigenlijk dezelfde website als die van Onno maar als je de twee body's van de D200 naast mekaar zet en vergelijkt dan zie je toch degelijk 2 andere body's. Zijn het prototype's of zijn het bewerkte foto's?
Eigenlijk maakt het mij niks uit, ik zal wel zien als hij er binnen enkele maanden is wat het uiteindelijk geworden is.
Eigenlijk maakt het mij niks uit, ik zal wel zien als hij er binnen enkele maanden is wat het uiteindelijk geworden is.
The Ledgend Continues...
je zou denken dat als dit echt van Nikon afkomstig is, ze genoeg geleerd zouden hebben van de verwarring rond de schrijfwijze van "Full/Fully Automatic Reflex"...
het kan natuurlijk heel goed dat Nikon met een opvolger voor de D100 komt, maar ik kan in mijn geschiedenisboeken niet vinden wanneer Alva de slag om Tokyo verloor...
je zou denken dat als dit echt van Nikon afkomstig is, ze genoeg geleerd zouden hebben van de verwarring rond de schrijfwijze van "Full/Fully Automatic Reflex"...
het kan natuurlijk heel goed dat Nikon met een opvolger voor de D100 komt, maar ik kan in mijn geschiedenisboeken niet vinden wanneer Alva de slag om Tokyo verloor...