Jammer van het riempje.....

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Knoetsoer
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Jammer van het riempje.....

Bericht door Knoetsoer » wo mar 28 2012 8:38 pm

Afbeelding

f 5.6
140 mm.
1/640 sec
Nikon Z6III - Nikon D7100 - Nikon AF-S 50mm f1.8G - Nikon AF-S 24-120mm f/4G ED VR - Nikon Z180-600 mm f5.6-6.3 VR - Tamron 70-210mm f/4.0 di vc usd - Nikon SB700

Kroontje

Re: Jammer van het riempje.....

Bericht door Kroontje » wo mar 28 2012 8:40 pm

Dan ga je dat riempje toch weg foto shoppen ;)
Wel een leuke plaat, maar mis wat scherpte

Groet Kroontje

Dreamlogic
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Dreamlogic » do mar 29 2012 9:13 am

Het riempje moet idd nog wel weg te poetsen zijn met bijvoorbeeld de kloon-tool van Photoshop.
Of het de moeite waard is voor deze foto vraag ik me wel af, de vogel is te onscherp vastgelegd op de achtergrond. Die mag wel vaag zijn, maar de vogel niet.
Ik ben een ZIJ! Mijn Flickr-pagina Dreamlogic Design
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II

jac49
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door jac49 » do mar 29 2012 12:05 pm

De riempjes horen bij deze in gevangenschap zijnde roofvogels ,en waarom zou je ze weg shoppen? ,je hoeft toch zeker niet te suggereren dat je deze vogel in het wild hebt gefotografeerd ,dat is denk ik maar voor weinigen hier weggelegd .
Ps ook ik behoor tot de hobbyfotograaf voor wie dit niet is weggelegd :wink:
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

Jaap_van_Ekris

Bericht door Jaap_van_Ekris » do mar 29 2012 5:30 pm

jac49 schreef:De riempjes horen bij deze in gevangenschap zijnde roofvogels ,en waarom zou je ze weg shoppen? ,je hoeft toch zeker niet te suggereren dat je deze vogel in het wild hebt gefotografeerd ,dat is denk ik maar voor weinigen hier weggelegd .
Het dier is zoals hij is, met riempje en al. Ik heb zelf niet zo'n probleem met het riempje. Waar ik zelf door afgeleid ben is dat zijn kop niet lekker scherp is. Dat zou het beeld veel interessanter hebben gemaakt.

Jaap

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”