Maar eens binnen en buiten gebruikt in batavia stad leuke dag gehad en het was mooie weer.
exif gegevens vergeten op te schrijven heb wel even moeten puzzelen voor er iets goeds uit kwam.
NU de andere nog eens uit proberen.
1

2

3

4

5

6

7

8

Er zit genoeg kleur in dat lensjea vgastel schreef:PENTAX ADAPTER op de d90 met deze lens van pentax28 mm
Maar eens binnen en buiten gebruikt in batavia stad leuke dag gehad en het was mooie weer.
exif gegevens vergeten op te schrijven heb wel even moeten puzzelen voor er iets goeds uit kwam.
NU de andere nog eens uit proberen.
< FOTO'S >
Die van mij is niet helemaal hetzelfde Bert:a vgastel schreef:Oefening baart kunst het is zo als je kunt zien een fijn lensje.
Ik zal hem binnenkort nog eens proberen Bert.a vgastel schreef:tja dan zal er wel verschil in zitten denk zo als het glas of bouw hier van
dat deze van jouw m42 is wil niets zeggen maar de kleur is toch niet slecht neem hem de volgende trip eens mee en kijk eens naar een omgeving met kleur.
OF ANDERS ZWART IN![]()
WIT
Dit is voor mij hobby vind het leuk zo iets uit te proberen.
Die heb ik inderdaad netjes opgeborgen.emdeklerk schreef:.....Zonder het vorkje zijn de schroefjes eigenlijk iets te lang, vandaar dat er speciale vervangschroefjes waren. Ik hoop dat je de vorkjes er nog bij hebt, die horen er eigenlijk op.
+1Melliw schreef:Hoewel ik de foto niet helemaal je-van-het vind geeft het wel aan waartoe dit glaswonder toe in staat is.