1] Orb

2] Orb in een Orb

3] Orb in een Orb

Ik denk met een klein lampje ( LED ) met een touwtje eraan, rondslingeren en je camera op statief op een lange sluitertijd zetten.a90 schreef:Fraai gedaan Steven. Hoe doe je dat als ik vragen mag ?
Makkelijker gezegd dan gedaan, als ik zie hoe consistent bv de eerste blauwe bol is (dus hoe weinig uitschieters naar onderen en naar boven en hoe 'rond' de bol is) dan moet iemand wel een heel vaste hand hebben gehad. Bovendien, hoe krijg je het zo precies voor elkaar dat de kleine bol zo netjes achter de blauwe zit. ? Je hebt niets om uit te lijnen of wat als houvast kan dienen.Schoonderbeek schreef:Ik denk met een klein lampje ( LED ) met een touwtje eraan, rondslingeren en je camera op statief op een lange sluitertijd zetten.a90 schreef:Fraai gedaan Steven. Hoe doe je dat als ik vragen mag ?
Toch....... ?
Hahaha, ja die is goed... Ik kan je vertellen dat ik dat hofdstuk al gepasseert ben en ondanks enkele brandwondjes toch een resultaat heb weten te boeken. Geen ORB want dat lijkt me te gevaarlijk en wellicht onmogelijkArthur Mol schreef:Nu met staalwol..
That's me!Arthur Mol schreef:Een malloot die met een touwtje met een lampje.