Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Vanmorgen richting Venlo gegaan voor deze shots, had deze locatie al langer in gedachte om foto's met de ND110 filter te knippen. Vandaag was het eindelijk zo ver
zeker goed gelukt! had de laatste foto echter weg gelaten.
complimenten! moet mijn nd filter nog steeds een keertje gebruiken. die van mijn zit nu al een half jaar ongebruikt in mijn tas
Eens wat betreft die laatste. Verder zeer geslaagd!
Met vriendelijke groet, Willem
Nikon D3s / Nikon AF-S Nikkor 14-24mm 2.8 G ED & 24-70mm 2.8 G ED / Sigma 50-500mm 4.5-6.3 APO DG OS HSM / Sigma AF 150mm 2.8 APO EX macro DG Sony DSC-RX100
Voor mij foto 2, gaaf! Mooi die chaos in de luchten.
Bij foto 1 vindt ik de lucht mooi maar zou zelf de partij stenen op de voorgrond hebben weggesneden.
Ik vindt 3 niet in dit rijtje passen.
Weer iets gezien voor op het verlanglijstje.
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
Bedankt voor alle reacties zo ver, achteraf gezien past foto nummer 3 minder bij de andere, of ik had hem ook b&w moeten maken.
Toch ben ik zelf uitermate tevreden met deze foto's bedankt!
Ik vind nummer 3 juist ook erg mooi. Alleen vanwege het feit dat de andere twee foto's zwart/wit omzettingen zijn zou deze foto 3 er niet bij passen. Maar dat is dan ook het enige.
En persoonlijk vind ik kleur toch nog mooier dan zwart/wit. Dus mijn voorkeur: 3!!
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg, Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr