Ik begin maar met wat foto's te plaatsen.
Een van de dingen waar we mee bezig zijn geweest is het mee trekken van opvliegende vogels...... dat viel niet mee!

1

2

3

4

Later nog meer.
Dit is niet rottig bedoeld en ik kan het niet beter maar vind dit niks bijzonder het onderwerp moet dan toch wel op zijn minst iets van scherpe hebben denk ik dan!!hans1956 schreef:We zijn zaterdag 7 april 2012 met Marco de Paauw in de Biesbosch geweest. Veel geleerd en gezien. Geweldige dag gehad met veel plezier!
Een van de dingen waar we mee bezig zijn geweest is het mee trekken van opvliegende vogels...... dat viel niet mee!![]()
.
Goodje schreef:Dit is niet rottig bedoeld en ik kan het niet beter maar vind dit niks bijzonder het onderwerp moet dan toch wel op zijn minst iets van scherpe hebben denk ik dan!!hans1956 schreef:We zijn zaterdag 7 april 2012 met Marco de Paauw in de Biesbosch geweest. Veel geleerd en gezien. Geweldige dag gehad met veel plezier!
Een van de dingen waar we mee bezig zijn geweest is het mee trekken van opvliegende vogels...... dat viel niet mee!![]()
.