Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Kwam er vandaag achter dat ik "bij mij achter" een garagebedrijf heb zitten waar ze exclusieve autootjes "behandelen".
Mocht me even uitleven van de eigenaar op een 4-tal Ferrari's die buiten stonden.
1. 50mm 1.2 AIS @ 2.0
2. 50mm 1.2 AIS @ 1.2
3. 50mm 1.2 AIS @ 1.2
4. 28mm 2.8 AIS CRC @ 2.8
5. 50mm 1.2 AIS @ 1.2
6. 28mm 2.8 AIS CRC @ 4.0
Laatst gewijzigd door Sharkey op zo apr 08 2012 10:13 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] ) "Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
Bedankt mannen.
Was/is voor mij ook de eerste keer dat ik deze tak van fotografie probeer.
Leuke is dat ik deze paar foto's doorgestuurd heb naar de eigenaar.
Gelijk al de vraag gekregen of ik niet nog meer wil maken, eventueel in opdracht, voor zijn nieuwe website en voor in de werkplaats/showroom
Misschien volgt er ook nog interesse van de eigenaars van de wagens.
Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] ) "Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
Mijn favoriet is ook nummer 4. In eerste instantie werd mijn oog naar de scherp gefotografeerde luchtinlaat getrokken. Na wat beter kijken zag ik pas de weerspiegeling van een andere Ferrari in de flank.