Light & Reflection.

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
C-A

Light & Reflection.

Bericht door C-A » do apr 12 2012 11:33 am

Fotos van de bloemen show in Haifa.
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9.
Afbeelding

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Light & Reflection.

Bericht door Patrick » do apr 12 2012 11:57 am

Dit is niet foto beoordelingen, maar vind je ze niet ontzettend verzadigd en hard?
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

C-A

Bericht door C-A » do apr 12 2012 12:05 pm

Patrick schreef:Dit is niet foto beoordelingen, maar vind je ze niet ontzettend verzadigd en hard?

zijn ze ook .het licht veranderde steets naar scherper en zachter en kleuren iederen sec .

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » do apr 12 2012 12:09 pm

Foto's 2 en 3 bijvoorbeeld vind ik veel, veel te verzadigd. Dat heeft toch niets met het licht te maken? Meer met de nabewerking.

Maar daar gaat het in deze sectie niet om. Wat is het idee achter dit evenement? Is dit een jaarlijks gebeuren?
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

jac49
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door jac49 » do apr 12 2012 12:12 pm

Toch nog een aardige serie geworden,ik had er waarschijnlijk helemaal niets van gebakken :lol: :lol: gezien de slechte licht omstandigheden.
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

C-A

Bericht door C-A » do apr 12 2012 12:22 pm

Patrick schreef:Foto's 2 en 3 bijvoorbeeld vind ik veel, veel te verzadigd. Dat heeft toch niets met het licht te maken? Meer met de nabewerking.

Maar daar gaat het in deze sectie niet om. Wat is het idee achter dit evenement? Is dit een jaarlijks gebeuren?
dit was wat kon met nabewerken .

en het kom niet ieder jaar maar om de twee jaar in Haifa.
het was vol van mensen en dat was al een probleem om die niet op de foto te krijgen .

C-A

Bericht door C-A » do apr 12 2012 12:32 pm

jac49 schreef:Toch nog een aardige serie geworden,ik had er waarschijnlijk helemaal niets van gebakken :lol: :lol: gezien de slechte licht omstandigheden.
Jac.
het licht was shit en de horde mensen er stonden dikke rijen te wachten . bij de verscillende tenten .
Afbeelding
Afbeelding
met een beetje duwen . kon ik plekjes vrij maken :-)

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”