Blijdorp 03-04-2012

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
GdP

Re: Blijdorp 03-04-2012

Bericht door GdP » za apr 14 2012 12:04 am

Ik heb je volgens mij wel goed begrepen. In de categorie 'presentaties' mag je geen kritiek hebben, omdat daar de categorie 'beoordelingen' voor is.

Wat mogen dan volgens jouw dan wel de reacties zijn in de categorie 'presentaties'? Wat voor reacties verwacht je?

Steven

Bericht door Steven » za apr 14 2012 12:18 am

GdP schreef:Ik heb je volgens mij wel goed begrepen. In de categorie 'presentaties' mag je geen kritiek hebben, omdat daar de categorie 'beoordelingen' voor is.

Wat mogen dan volgens jouw dan wel de reacties zijn in de categorie 'presentaties'? Wat voor reacties verwacht je?
Lees dit draadje geduldig terug vanaf het begin en dan is je vraag denk wel beantwoord. De beschrijving van deze categorie "Presentaties" denk ik voldoende duidelijk.

Daarnaast is dit topic door de TS gestart omdat hij o.a met mij en anderen een dagje uit was in Blijdorp en wij daarom onze foto's hier plaatsen. Gewoon omdat het kan. En of zijn of mijn geplaatste foto's hier of elders moeten staan? Wij denken dat hier een goede plek is :-)

Dankjewel voor je reactie

GdP

Bericht door GdP » za apr 14 2012 12:37 am

Gelet op de commotie die is ontstaan, waar ik de indruk van heb dat de oorzaak in deze topic gezocht moet worden, heb je geen antwoord gegeven op mijn vraag.

Mijn vraag is 'wat mag er verwacht worden aan reacties, volgens jouw op de categorie presentaties'?

Alles doorlezend vind ik deze zin van jouw:

"Merk toch wel dat er in deze cat. steeds vaker wat steviger kritiek word gegeven op foto's en volgens mij moet je daarvoor bij de fotobeoordelingen zijn?"

Wanneer uiterst beroerde foto's worden geplaatst, mag je daar dan geen kritiek op hebben?
Of moet je gewoon de boel bedonderen door te schrijven dat je aan de foto's kan zien dat de topic starter kennelijk een leuke dag heeft gehad? Daar wordt hij niet wijzer van.

Steven

Bericht door Steven » za apr 14 2012 12:52 am

GdP schreef:Gelet op de commotie die is ontstaan, waar ik de indruk van heb dat de oorzaak in deze topic gezocht moet worden, heb je geen antwoord gegeven op mijn vraag.

Mijn vraag is 'wat mag er verwacht worden aan reacties, volgens jouw op de categorie presentaties'?

Alles doorlezend vind ik deze zin van jouw:

"Merk toch wel dat er in deze cat. steeds vaker wat steviger kritiek word gegeven op foto's en volgens mij moet je daarvoor bij de fotobeoordelingen zijn?"

Wanneer uiterst beroerde foto's worden geplaatst, mag je daar dan geen kritiek op hebben?
Of moet je gewoon de boel bedonderen door te schrijven dat je aan de foto's kan zien dat de topic starter kennelijk een leuke dag heeft gehad? Daar wordt hij niet wijzer van.
Zucht, gelet op het feit dat jij je commentaar baseert op een onterechte "indruk" was ik niet van plan om die commotie hier voort te zetten.
Bij deze dus ook mijn laatste reactie over dit onderwerp en over tot de orde van de dag ;-)

Kroontje

Bericht door Kroontje » za apr 14 2012 8:52 am

Op verzoek van de TS een slotje erop gezet ;)

Bij deze gedaan

Kroontje

Gesloten

Terug naar “Foto presentaties”