Chateau Rochendaal

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
mffotos

Chateau Rochendaal

Bericht door mffotos » zo apr 15 2012 9:55 pm

Chateau Rochendaal is een oude Villa op n militaire basis in belgie helaas is hier brand geweest waardoor het eerste gedeelte ver verwoest is.....op dit mooie traphuis en kapelletje na is hier niet meer veel van details te zien....jammer genoeg hier lagen wel nog wat slaap zalen naast maar deze hebben we helaas niet kunnen pakken omdat we getrapeert zijn door de militairen politie...Maar gaan zeker nog n keer terug en dan volgt de rest...

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding
Laatst gewijzigd door mffotos op zo apr 15 2012 10:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

strangeartefact
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Chateau Rochendaal

Bericht door strangeartefact » zo apr 15 2012 10:01 pm

Lijkt me een mooie locatie..maar geef is wat info over hoe op de foto gezet, heb je nu alles geflitst? Ze kijken niet zo lekker op een of andere manier. Ik weet dat het presentaties is overigens, ben gewoon geintereseerd!

Peter
Bijna leeg hier....

Steven

Bericht door Steven » zo apr 15 2012 10:02 pm

Als serie wel leuk maar heb wel bij elke foto het idee meer te willen zien. Meer groothoek bedoel ik daarmee.

mffotos

Bericht door mffotos » zo apr 15 2012 10:11 pm

Steven schreef:Als serie wel leuk maar heb wel bij elke foto het idee meer te willen zien. Meer groothoek bedoel ik daarmee.
hoi steven

ben het idd met je eens.. dit was een van mijn eerste serie,s kwa urbexen betreft...wist nog niet goed hoe of wat....
achteraf gezien had ik idd de foto breder moeten pakken...
Maar we gaan binnenkort terug en dan zie je de foto's wel verschijnen

Steven

Bericht door Steven » zo apr 15 2012 10:48 pm

Ah kijk eens aan :wink2: gevalletje "U vraagt, wij draaien" hahaha... Kijk er naar uit en veel plezier op het chateau ;-)

strangeartefact
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door strangeartefact » ma apr 16 2012 12:04 am

Stel ik nu een moeilijke/domme/of wat dan ook vraag?
Bijna leeg hier....

Steven

Bericht door Steven » ma apr 16 2012 12:09 am

strangeartefact schreef:Stel ik nu een moeilijke/domme/of wat dan ook vraag?
Ik geef de TS een reactie op mijn eigen reactie.. De TS zegt dat hij dat de volgende keer gaat doen.

strangeartefact
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door strangeartefact » ma apr 16 2012 12:16 am

Steven schreef:
strangeartefact schreef:Stel ik nu een moeilijke/domme/of wat dan ook vraag?
Ik geef de TS een reactie op mijn eigen reactie.. De TS zegt dat hij dat de volgende keer gaat doen.
Dat zie ik Steven. Ik vroeg ook iets, nog voor jou reply, maar geen response ;)
Toch vraag ik me dat serieus af, vandaar.
Maar we gaan off topic zo eigenlijk he.
Peter
Bijna leeg hier....

mffotos

Bericht door mffotos » ma apr 16 2012 6:10 am

strangeartefact schreef:Lijkt me een mooie locatie..maar geef is wat info over hoe op de foto gezet, heb je nu alles geflitst? Ze kijken niet zo lekker op een of andere manier. Ik weet dat het presentaties is overigens, ben gewoon geintereseerd!

Peter

Hoi peter

alleen foto 1 en foto 5 zijn geflitst.....ik heb nu aan de top n klein beetje info erbij gezet over de locatie.....

Gr michel

mffotos

Bericht door mffotos » ma apr 16 2012 6:18 am

mffotos schreef:
strangeartefact schreef:Lijkt me een mooie locatie..maar geef is wat info over hoe op de foto gezet, heb je nu alles geflitst? Ze kijken niet zo lekker op een of andere manier. Ik weet dat het presentaties is overigens, ben gewoon geintereseerd!

Peter

Hoi peter

Alleen foto 1 en foto 5 zijn geflitst.....ik heb nu aan de top n klein beetje info erbij gezet over de locatie.....
Verder bij foto 2 had ik al een n klein diafragma van 10 geoakt met n langere sluitertijd...maar het blijft n vervelende tegenlicht hebben.
Normaal maak ik m,n foto's.(urbex) op n diafragma van 7 en de sluitertijd 1/20....
tsja en ik heb liever ook meer op een foto zoals bij de voor laatste.maar dit zijn af en toe zulke kleine ruimtes waar je echt een groothoek voor nodig heb..

Gr michel

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”