Nou ja, wild kan je ze niet noemen zo tam zijn ze. Foto 4 bijvoorbeeld is gemaakt op 48mm (FX!)...

1.

2.

3.

4.

Oh ja, geen problemen met commentaar op de foto's. Je mag ze zelfs nabewerken en eronder zetten als je vindt dat ik wat fout gedaan heb.
Oei, even kijken waar die 2009 vandaan komt.Amateurt schreef:Gave foto's !
Ik wil ze ook eens op gaan zoeken.
Ik kan overigens geen uitgebreide EXIF van je foto's zien (wel dat je copyright nog op 2009 staat)
Ah ok. In je openingpost refereer je aan de exif van foto 4, maar daar is dus niets te zien over afstand oid. Maar aan het perspectief en standpunt te zien sta je er op neer te kijken van een paar meter afstand.Patrick schreef:Ik heb de EXIF er bewust uit gehaald. Ook de GPS data. Het is een beetje publiek geheim waar dit is, maar het is al erg genoeg dat ze zo tam zijn, Maar ja, wel heel leuk om te fotograferen!
Absoluut, dat wil ik ook is doenhillie1965 schreef:Verpest of niet, ik had ze ook graag op de foto willen zetten.
Persoonlijk ga ik voor foto 1 en voor foto 2.
Groeten van Hillie.
Sterk argument... Als het ergens anders mag. of iemand anders het ook doet dan is het goed. Geen wonder dat we er met ze alle zo'n zooitje van maken.Daniël schreef:Er is niks mis mee met het fotograferen van deze vossen, zolang je ze maar niet voert.
Hetzelfde is met dierentuinen, niet helemaal hetzelfde maar wel enorm vergelijkbaar.
Helemaal met Daniël eens, waar het hier omgaat ik dat Patrick mooie foto's heeft gemaakt en dat dit zijn beleving is.Daniël schreef:Er is niks mis mee met het fotograferen van deze vossen, zolang je ze maar niet voert.
Hetzelfde is met dierentuinen, niet helemaal hetzelfde maar wel enorm vergelijkbaar.
Verder, laten we weer op de foto's commentaar geven voordat het weer ontspoort