Gaat gerust u gang

Kunnen we het hier nu beperkt houden tot het doel van Patrick, namelijk zijn foto presentatie
Ik gebruik daar zelf Picasa van Google voor (de desktop applicatie, niet de website). Die hangt aan Google maps, waardoor je ook in natuurgebieden nog een beetje kunt orienteren.Patrick schreef:@Addy: de GPS data erin zetten maakt het wel erg makkelijk. Zelf even op onderzoek uit dus.De foto's ter plekke maken is niet zo heel moeilijk. De uitdaging moet dan maar een beetje zitten in het achterhalen van de exacte plek. Het is tenslotte niet zo dat je in het hele gebied struikelt over de vossen. Ik heb begrepen dat het een familie is. Het waren er vier, maar pa heeft afgelopen winter het loodje gelegd. Wellicht wat te weinig mensen die met voer langs kwamen?
Gruwelijk off-topic natuurlijk, maar het zijn beide katachtigen in dezelfde omgeving maar dan een week later. Dus toch maar even. Ik heb deze even voorrang gegeven. De ander katachtigen (de pitpoezen) moeten even wachten op deze die mij persoonlijk meer doen.Replay schreef:Je was toch ook naar Circuit Zandvoort geweest? Daar heb ik nog niets van gezien.Of had je de camera niet meegenomen?
Je hebt gelijk, mits je het over foto 7 hebt. Tikkie terug gehaald.Daniël schreef:Trouwens, van je update is de laatste te vel.
Omdat het gebeurde toen ik stond. Eerlijk gezegd was ik al blij dat ik het erop had. En ik had dit vast niet zo te zien gekregen als ik op ooghoogte met ze zat.Koert schreef:Patrick mag ik vragen waarom je bij foto 4 een hoger standpunt hebt aangenomen? het had mij mooi gelegeken bij hun open bek eventueel ook hun kop met tanden te laten zien.
Als ik het zo lees gaat dat goed komenPatrick schreef:Je hebt gelijk, mits je het over foto 7 hebt. Tikkie terug gehaald.Daniël schreef:Trouwens, van je update is de laatste te vel.
Omdat het gebeurde toen ik stond. Eerlijk gezegd was ik al blij dat ik het erop had. En ik had dit vast niet zo te zien gekregen als ik op ooghoogte met ze zat.Koert schreef:Patrick mag ik vragen waarom je bij foto 4 een hoger standpunt hebt aangenomen? het had mij mooi gelegeken bij hun open bek eventueel ook hun kop met tanden te laten zien.
Maar jij hebt ook gelijk. Ik moet nog een keer terug!