Epson Stylus Photo 1500 of 3000?
- JBD
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Epson Stylus Photo 1500 of 3000?
Het verschil in prijs is ca. 300 euro. Wie heeft ervaring met bovenstaande printers? Ik pieker me suf welke ik zal nemen. Is de 3000 zoveel beter dat het de moeite van overwegen waard is?
- Florina
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Re: Epson Stylus Photo 1500 of 3000?
Ik heb zelf de epson 3880 en ken niet de verschillen tussen de door jouw genoemde.
Maar duurdere printers zijn veelal wel (veel) goedkoper met inkt. Dus kijk daar eens naar, als je regelmatig wil printen kan dat wel een overweging zijn.
Ik heb toen de epson 3880 gekozen boven de versie 2800 die ook veel goedkoper was omdat de Epson en groter kon afdrukken maar in inkt ca
50/60% procent goedkoper was. Omdat daar cartridges van 80 ml ingaan ipv 11 ml. Misschien is dit ook wel een verschil in de door jouw genoemde.
Maar duurdere printers zijn veelal wel (veel) goedkoper met inkt. Dus kijk daar eens naar, als je regelmatig wil printen kan dat wel een overweging zijn.
Ik heb toen de epson 3880 gekozen boven de versie 2800 die ook veel goedkoper was omdat de Epson en groter kon afdrukken maar in inkt ca
50/60% procent goedkoper was. Omdat daar cartridges van 80 ml ingaan ipv 11 ml. Misschien is dit ook wel een verschil in de door jouw genoemde.
http://www.petrazwier.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.levenmetflair.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.levenmetflair.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Ik heb de 3000R (Of is nou de R3000). Dat is een dijk van een printer met betaalbare en redelijk grote cardridges. Ik heb hem nu een jaar en heb er al 3 printjes mee gemaakt. Dat ligt niet aan de kwaliteit van de printer, die is echt geweldig, maar aan het feit dat ik eigenlijk nooit zelf print. Waarom dan een 3000 aangeschaft ??? Nou ik heb hem helemaal aangeschaft maar gekregen van een leverancier op mijn werk als een soort van bonus. incl. 2 complete sets cardriges (2 x 8 extra dus).
Dus Joyce, als je belangstelling hebt, stuur je me maar een PB en dan kunnen we elkaar misschien wel tegemoet komen.
Dus Joyce, als je belangstelling hebt, stuur je me maar een PB en dan kunnen we elkaar misschien wel tegemoet komen.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
- JBD
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Je hebt niet 1, maar zelfs 2 pb's